دهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه چهارکشور در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵ کد : ۳۴۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۴۷
دهمین نشست شورای مدیران روابط عمومی و مراکز پژوهشی منطقه چهار کشور روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
دهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه چهارکشور در دانشگاه تفرش برگزار شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه چهارگفت: روابط عمومی ها با تلاش مستمر که در پوشش خبری معاونت های دانشگاهی انجام می دهند انعکاسی شفاف و صادقانه از رویدادهای دانشگاهی به نمایش می گذارند.

دکتر "محمد حبیبی" افزود: تیزهوشی، شناخت زمان و مکان از ویژگی های برجسته روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی به مخاطبان می باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 4 در این نشست گفت: روابط عمومی ها به عنوان متولی امر اطلاع رسانی باید در زمینه تولید خبر و محتوا فعالیت نموده و به منظور اثر گذاری فراوان از ابزارهای اطلاع رسانی از جمله اینفوگرافی و موشن گرافی استفاده نمایند.

"حمید ساوه" با بیان این که روابط عمومی ها به عنوان مرجع اصلی خبر  در مراکز دانشگاهی می باشند افزود: وب سایت های دانشگاهی منبع موثق وبهترین وسیله در زمینه اطلاع رسانی بوده که در این راستا می بایست روابط عمومی ها از فضای آن به عنوان بستری امن برای اطلاع رسانی به مخاطب استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی ، ارتباطات و رشد سریع شبکه های اجتماعی، شایسته است در حوزه  اطلاع رسانی روابط عمومی ها از فضای وب سایت دانشگاه دور نشوند.

ساوه ادامه داد: آشنایی با پیام رسان های داخلی در فضای مجازی از دیگر برنامه های این نشست است که تلاش می گردد به منظور عینیت بخشیدن به شعار "حمایت از کالای ایرانی" روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی در فضای مجازی از پیام رسان داخلی استفاده نمایند.

برگزاری کارگاه آموزشی "تکنیک اطلاع رسانی روابط عمومی ها در فضای اجتماعی" ، بررسی کارشناسانه در گاه اینترنتی دانشگاه تفرش و تقدیر از مدیر بازنشسته روابط عمومی دانشگاه تفرش از مهمترین برنامه جانبی این نشست بود.         


این نشست با حضور دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری استان های مرکزی، قم، قزوین و همدان در دانشگاه تفرش برگزار گردید.

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :