بیانیه بسیج اساتید و کارکنان به مناسبت نهم دی

۰۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۳ کد : ۳۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۸

 

9 دی نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است

رهبر معظم انقلاب"مدظله العالی"

 

9دی ماه 1388، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.   

 

در حماسه بی نظیر 9 دی ضربه ی محکم بر پیکره فتنه گران فرود آمد و نشان داد که بیعت و میثاق ملت با نظام و رهبری جاودانه و خدشه ناپذیر است، در صحنه هایی که انقلاب نیازمند حضور مردم است ملت آگاهانه در صحنه حضور خواهد یافت و از آرمانهای انقلاب دفاع خواهد کرد.

 

بی تردید آنچه درحماسه ماندگار نهم دی ماه رخ داد برخواسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه الهی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی محقق نمی گشت و ولایتمداری ایرانیان آگاه وآرسته را با تاسی از مکتب سید الشهداء(ع) و یاران باوفایش به دنیا نشان و برگ زرین دیگری را بر تقویم پرافتخارو سراسرحماسه ایران اسلامی افزود.

 

و اینک در آستانه پنجمین سالگرد این حماسه تاریخی، ما دانشگاهیان دانشگاه تفرش، ضمن قدردانی صمیمانه از ملت بزرگ ایران به جهت خلق این حماسه عظیم، اعلام می داریم تا ظهور حضرت حجت (عج الله)در خط انقلاب و ولایت خواهیم بود و جهت پاسداشت این دستاورد عظیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه

آخرین ویرایش۰۸ دی ۱۳۹۳

نظر شما :