برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از نیروهای شرکتی دانشگاه به مناسبت روز کارگر

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۵ کد : ۳۵۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۵
به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت کارگر و اعیاد شعبانیه از کارکنان شرکتی و جانبازان سرافراز دانشگاه تفرش روز یکشنبه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،مسئولین محلی و کارکنان تقدیر گردید.
برگزاری مراسم تکریم  و تجلیل از نیروهای شرکتی دانشگاه به مناسبت روز کارگر

به گزارش روابط عمومی داشگاه ؛ ریاست دانشگاه در این مراسم با تاکید بر قدرشناسی از زحمات دشوار این نیروها در دانشگاه گفت:  جامعه دانشگاهی تفرش قدردان زحمات  کارکنان شرکتی است از اینرو تلاش می گردد ضوابط قانونی به طور کامل رعایت شود تا حقی از این عزیزان ضایع نشود..

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: خوباوری، برنامه ریزی و انضباط مالی رمز موفقیت در انجام امور است که باید در فضای همدلی و همبستگی بین مسئولین و کارکنان محقق گردد.

وی ادامه داد: امنیت امروز کشور مرهون تلاش و ایثار جانبازان  به عنوان شهدای زنده است که ادامه دادن راه شهدا  رسالت امروز ما در جامعه است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این آیین گفت: جانبازان پیش قراولان عرصه جهاد و شهادت در جامعه می باشند.

حجت الاسلام دکتر سید "مهدی قاضی زاده"افزود: مصلحت خداوند بر این امر استوار بود  که جانبازان در بین ما  بعد از هشت سال دفاع مقدس زندگی نمایند تا الگوی مناسبی برای حرکات جهادی باشند.

وی ادامه داد: کارگران نیز پیش قراولان عرصه تولید و جهاد اقتصادی می باشند و لازم است برنامه های جدیدی را در عرصه کار و تلاش خود ارائه نمایند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تشکیل تعاونی های کار و تولید توسط کارکنان در محیط دانشگاه را از جمله برنامه های جدید در عرصه کار و تولید به منظور استفاده از ظرفیت دانشگاه عنوان نمود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدیه از کارکنان شرکتی و جانبازان دانشگاه تفرش تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :