پنجمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۲ کد : ۳۵۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰۵
پنجمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه تفرش شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور رئیس دانشگاه، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسئولین محلی، خانواده معظم شهدا و دانشجویان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این دانشگاه برگزار شد.
پنجمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک در این آیین گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای یادآوری ویژگی های شهدا و فرصتی برای حیات دوباره است.

حجت الاسلام" جواد خسروی" با بیان این که خروجی برگزاری یادواره های شهدا باید حیات معنوی برای جامعه باشد افزود: پرداختن به مقام و خصوصیات شهدا به عنوان الگو در عصر کنونی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: والاترین مقامی که خداوند به بندگان خود عطا می نماید شهادت است و  خواسته شهدا از ما، تعصب در برابردین و عمل کردن به فرامین دین مبین اسلام است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: نیاز ضروری نظام و جامعه ما در عصر کنونی پیاده نمودن مدیریت دوران دفاع مقدس در جامعه است.

حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: از تکنولوزی عقب افتادن را می توان جبران کرد ولی از زمانه عقب افتادن را نمی شود جبران کرد و شهدا در زمانه خود مقدم بر زمانه بودند و این الگویی برای ما است.

روایتگری توسط جانباز ارزنده  و مداحی توسط برادر پیرایش از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم بود که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش برگزار گردید.

شهدای مدفون در دانشگاه تفرش در عملیات والفجر هشت و بدر به درجه والای شهادت نائل  و در 25 فروردین 1392 در این دانشگاه به خاک سپرده شدند.

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

( ۲ )

نظر شما :