اخبار علمی و فرهنگی دانشگاه تفرش در هفته جاری

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۳ کد : ۳۵۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۶
به گزارش روابط عمومی سمینار و برنامه های مختلف فرهنگی و علمی به همت انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی در هفته جاری در دانشگاه تفرش برگزار گردید که به شرح زیر است.

اجرای تئاتر خیابانی"رستم ناقل "در دانشگاه تفرش

 

نمایش خیابانی با عنوان " رستم ناقل" به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی روز  دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در صحن دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی  پژمان شاهوردی با محوریت پیشگیری از اعتیاد  و در راستای اهداف تفاهم نامه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد دانشگاه تفرش اجرا گردید .

 

سمینار " کارآفرینی و نقش مشارکت در آن" در دانشگاه تفرش برگزار شد

 سمینار کار آفرینی با موضوع " کارآفرینی و نقش مشارکت در آن" روز شنبه 15 اردیبهشت ماه  با حضور مهندس مسعود سرآبادانی کارآفرین و رئیس شرکت صوت پرداز و دارننده عنوان سوم تحقیق در جشنواره خوارزمی سال 72 در آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، این سمینار با رویکرد کمک و ایجاد انگیزه جهت آغاز پروژه کار آفرینی و تداوم و موفقیت در آن و با بررسی روش های نوین کسب و کار و تجارت سالم و سودآور  به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو دانشگاه تفرش برگزار گردید.

در پایان این سمینار نشست پرسش و پاسخ برگزار و به سوالات دانشجویان در زمینه کارآفرینی توسط مهندس سرآبادانی پاسخ داده شد.

 

 برگزاری سمینار آشنایی با فناوری نانو

سمینار آشنایی با فناوری نانو به همت انجمن علمی نانو فناوری دانشگاه تفرش در روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 97 د سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در این سمینار مباحثی همچون درک مقیاس نانو،خواص مو اد و تغیرات آن در مقیاس نانو،کاربرد نانو در صنایع مختلف،نمونه اثرات نانو مواد در طبیعت،ثبت پتنت و تجاری سازی و همچنین معرفی ستاد نانو با وب سایت آوزشی فناوری نانو مطرح شد.

 

 برگزاری کارگاه آموزشی کار آفرینی،تجاری سازی و اشتغال پس فراغت

کارگاه آموزشی کار آفرینی،تجاری سازی و اشتغال پس فراغت به همت انجمن های علمی دانشجوی دانشگاه تفرش در روز دوشنبه 17 اردیبهشت سال97 به مدت چهار ساعت در سالن امفی تئاتر  این دانشگاه برگزار شد.

این کارگاه با حضور چناب دکتر دل انگیزان دانشیار و عضو هیت علمی دانشگاه رازی و مشاور عالی حوزه کار آفرینی فروش و تبلیغات برگزار شد.

همچین در این کارگاه مبحثی چون تحلیل انگیزشی مبتنی بر مفهموم کار،معرفی مفهوم اشتغال پذیریری و ابعاد آن،معرفی حوزه های مهارت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال پذیری برای حضور در بازار کار،مهارت های اولیه کسب کار،مهارت های تکمیلی طراحی مدل کسب و کارجهت ایده،مهارت های تکمیلی تهیه طرح تجاری جهت راه اندازی کسب و کار مطرح شد.

 

 

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

( ۱ )

نظر شما :