آزمون کنکور سراسری در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۵ کد : ۳۶۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۷۰
آزمون کنکور سراسری سال۱۳۹۷ همزمان با سراسر کشور صبح و عصر پنج شنبه ۷ و جمعه ۸ تیرماه در دانشگاه تفرش برگزارشد.
آزمون  کنکور سراسری در دانشگاه تفرش برگزار شد

دکتر "اسماعیل نظری"معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گفت: در آزمون امسال ۲۵۸  نفر از این شهرستان در چهار نوبت صبح و عصر و درپنج گروه آموزشی در آزمون سراسری شرکت نمودند.

 وی با بیان این که از این تعداد ۱۵۴ نفر زن و ۱۰۴ نفر مرد بودند اضافه کرد: آزمون عمومی و اختصاصـی داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج شنبه ۷ تیر ، آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر پنجشنبه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۸ تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی بعدازظهر جمعه در حوزه آزمون دانشگاه تفرش مستقر در ساختمان دانشکده علوم برگزارگردید.

داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون را از بعدازظهر یکشنبه ۹۷/۴/۳ لغایت روز چهارشنبه ۹۷/۴/۶ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org دریافت نمودند.

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ در محل دانشگاه تفرش واقع در ساختمان دانشکده علوم، طبقه سوم ، اتاق ۵۰۹  آماده رسیدگی به مشکلات احتمالی کارت آزمون داوطلبان بود.

 

 

آخرین ویرایش۰۴ شهریور ۱۳۹۷

( ۳ )

نظر شما :