عضو هیات علمی دانشگاه تفرش برنده جایزه پروفسور عباس ریاضی کرمانی شد

۰۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۷۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۲۶
دکتر نبی ا... گودرزوند چگینی، عضو هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه تفرش، برنده جایزه پروفسور عباس ریاضی کرمانی در چهلمین و نهمین کنفرانس ریاضی ایران شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، انجمن ریاضی ایران در چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران، به منظور تجلیل از خدمات ارزنده استاد فرزانه شادروان عباس ریاضی کرمانی، تداوم اقدام شایسته خانواده و تقدیر از نویسندگان بهترین مقالات ارائه شده در کنفرانس ‌های سالانه ریاضی کشور این جایزه را اعطا نمود.

 

جایزه پروفسور عباس ریاضی کرمانی به مقالاتی که در کنفرانس های مختلف برتر شده باشند اعطا می گردد که مقاله دکتر چگینی در چهل و هفتمین کنفرانس ریاضی ایران در شهریور سال 95 به عنوان مقاله برتر انتخاب شده بود.

 

لازم به ذکر است کمیته علمی این کنفرانس سه نفر را برای دریافت این جایزه معرفی کرده بود که در نهایت نبی الله گودرزوند چگینی به عنوان یکی از دو برندگان جایزه پروفسور عباس ریاضی کرمانی معرفی گردید.

 

نبی الله گودرزوند چگینی، عضو هیات علمی دانشگاه تفرش و پژوهشگر مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات، جایزه خود را به پاس زحمات ارزشمند استادان خود به دکتر محمدرضا مختارزاده و احمد گل بابایی تقدیم کرد.

 

چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران روز پنجشنبه اول شهریورماه با حضور دانشمندان داخلی و خارجی از آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، هند و برزیل در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار و از برندگان جوایز ریاضی ایران تقدیر و تشکر گردید.

 

 

آخرین ویرایش۰۴ شهریور ۱۳۹۷

( ۲ )

نظر شما :