گلباران مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس

۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۴ کد : ۳۸۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶۹
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش روز دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، معاونین، مدیران، کارکنان و دانشجویان گلباران و عطرافشانی شد.
گلباران مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با بذل جان خود از کیان مذهب و دین اسلام حمایت نمودند.

حجت الاسلام دکتر سید " مهدی قاضی زاده" افزود: شهیدان از جان خود گذشتند تا از مکتب دفاع نمایند و اینک رسالت ما دانشگاهیان در عصر کنونی ایستادگی در برابر هجمه های دشمنان است.

وی ادامه داد: استفاده از کلام خداوند و اهل بیت در قرآن کریم سلاح ارزشمند  ما در برابر هجمه دشمنان  است که اعتقادات ما را نشانه گرفته اند .

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تصریح کرد: در عصر کنونی ایجاد نارضایتی اجتماعی و لطمه به اقتصاد و معیشت مردم توطئه جدید دشمن است که رسالت دانشگاهیان و فرهیختگان در برابر این هجمه دشمن ایجاد برنامه ریزی یک حرکت جهادی قدرتمند با حساسیت بیشتر در عرصه تولید است تا کشور را در برابر توطئه دشمن ایمن نماید.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رسالت دانشگاه در برابر رسالت بها دادن به آموزش ورود به مباحث فرهنگی و اقتصادی در شرایط فعلی جامعه است.

دکتر" حمیدرضا صبا" افزود: قدم برداشتن در حل مسائل فرهنگی  و اقتصادی حفاظت از خون شهدا و ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران است.

در  پایان این مراسم که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید شرکت کنندگان تربت پاک شهیدان گمنام را گلباران و عطر افشانی نموده و با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق نمودند.

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۳۹۷

( ۲ )

نظر شما :