با دبیری دانشگاه تفرش؛

نخستین جشنواره دانشجویی دانشگاه پاک استان مرکزی

۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۱ کد : ۳۸۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۷۰
دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد دانشگاه تفرش گفت: نخستین جشنواره دانشجویی دانشگاه پاک استان مرکزی به صورت منطقه ای در سطح دانشگاههای استان مرکزی و به دبیری دانشگاه تفرش برگزارمی‌شود .
نخستین جشنواره دانشجویی دانشگاه پاک استان مرکزی

"اعظم عسکری " روز شنبه در گفتگو با روابط عمومی گفت: این جشنواره منطقه‌ای، در بخشها و محورهای مختلف از جمله کاریکاتور، نمایشنامه نویسی، نقاشی، شعر و داستان و با موضوع زندگی مطلوب دانشجویی، نقش تبلیغات و رسانه درپیشگیری از شیوع مواد مخدر، اخلاق و قانون‌گرایی و نقش آن در زندگی سالم دانشجویی، دانشجو، فرهنگ، آسیب‌های اجتماعی، نقش خانواده و دوستان در روابط اجتماعی سالم و زندگی خوابگاهی،فرصت‌ها و تهدیدها برگزار می گردد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را جلب مشارکت دانشجویان در حوزه پیشگیری از اعتیاد، استفاده از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان، هم افزایی و تعامل فعالان فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌ها، کمک به تقویت فضای پویا و پر نشاط دانشجویی درحوزه پیشگیری و ارتقای سطح سلامت و بهداشت فکری، روحی و جسمی دانشجویان عنوان کرد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش  اظهار کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را طبق دستورالعمل برگزاری جشنواره تا پایان آبان ماه به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند که مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان آثار در بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

نخستین جشنواره دانشجویی دانشگاه های پاک استان مرکزی با حمایت و مشارکت اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و فرمانداری تفرش برگزار خواهد شد.

 

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۳۹۷

( ۱ )

نظر شما :