دیدار دانشگاهیان تفرش با امام جمعه محترم شهرستان

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۲:۲۱ کد : ۳۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۰

 

به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاهیان دانشگاههای دولتی، پیام نور و آزاد تفرش روزسه شنبه 14 بهمن  با امام جمعه این  شهرستان دیدار نمودند.

 

امام جمعه شهرستان تفرش در این دیدار گفت:  دهه مبارک فجر دهه پیروزی ایمان بر جهان کفر وحق علیه باطل بود.

 

حجت الاسلام سید "محمد مومنی" افزود: وقوع  انقلاب اسلامی نقطه شروع  پیشرفت کشور در تمام عرصه های فرهنگی،علمی و سیاسی بوده است  که پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ملی فجر نمونه بارز این جهش است که جهان و دنیا را متعجب نمود.

 

 وی با بیان این که انقلاب ما یکی از آثار توحید افعالی حضرت امام (ره) بود افزود: امام خمینی در سایه رحمت الهی و با متوجه نمودن دلهای ملت به مبدا هستی واشاعه فرهنگ توحیدی توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و ملت را از زیر یوغ طاغوت برهاندکه این مسئله  می تواند الگوی خوبی برای همه به خصوص فرهیختگان و دانشگاهیان باشد.

 

امام جمعه شهرستان تفرش تصریح کرد: در عصر کنونی نیز کلید حل  تمام مشکلات هدایت همگان به مبدا هستی و توجه به خدا است که در سایه اشاعه این فرهنگ ضمن حل تمامی مشکلات نظام ، انقلاب و جوانان ما در برابر توطئه های دشمنان حفظ و بیمه می شوند.

 

حجت الاسلام مومنی  ادامه داد: جامعه دانشگاهیان از تاثیر گذار ترین نهادها در جامعه اند که باید با حفظ انسجام و اتخاذ وحدت رویه ضمن توجه به خدادر خدایی نمودن جوانان دانشجو کوشیده و در حل مشکلات فرهنگی که دغدغه مقام معظم رهبری است تلاش نمایند.

 

رییس ستاد دانشگاهیان دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تفرش نیز در این دیدار گفت: دهه فجر سرآغاز پیروزی  ملت مظلوم ایران در برابر رژیم تا به دندان مسلح شاهنشاهی بود.

 

حجت الاسلام "محمد مهدی قوامی واعظ" افزود: امام خمینی (ره) با ایجاد حکومت اسلامی دکترین ولایت مطلقه فقیه  را در ایران پایه گذاری نمود که توانست منشاء تحولات عظیمی در کشور و حتی منطقه و جهان گردد که بیداری اسلامی در جهان اسلام از مهمترین تاثیرات این دکترین بود.

 

در ادامه این دیدار  نیز دکتر سحاب رییس دانشگاه تفرش ، دکتر شفیع زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی تفرش  و حجت الاسلام ظرافت سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز فرا رسیدن سی  و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و بر هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های دهه فجر توسط ستاد دانشگاهیان  شهرستان تاکید نمودند.

 

در پایان این نشست دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان تفرش ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) بر حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و اهانت مجله شالی ابدو به پیامبر اکرم (ص) را محکوم نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۳۹۳

( ۱ )

نظر شما :