جشن فجر دانشگاهیان در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۵ کد : ۳۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۲

 

مراسم جشن فجر دانشگاهیان، ویژه کارکنان و خانواده دانشگاهیان دانشگاه های تفرش، عصر سه شنبه 21 بهمن ماه به همت ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاهیان این شهرستان و با حضور امام جمعه، فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه تفرش، روسای دانشگاه های تفرش و حضور چشمگیر پرسنل در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،امام جمعه شهرستان تفرش در این مراسم گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، فرصتی مناسب برای یادآوری خاطرات 22 بهمن 57 و سپاسگزاری از نعمت هایی است که خداوند به واسطه پیروزی انقلاب بر ملت ایران ارزانی داشت.

 

حجت الاسلام سید "محمد مومنی" با بیان اینکه یکی از مسائل ضروری انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار جهانی است افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت مبارزه با استکبار جهانی  و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و تحریم های غرب علیه ملت ایران حاصل شده است.

 

وی تصریح کرد: حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن به نمایش گذاشتن جلوه های اقتدار نظام به جهانیان، فرهنگ و مبانی فکری انقلاب ما را نیز  به سراسر جهان صادر می نماید.

 

رییس کمیته شهرستانی دانشگاهیان ستاد دهه فجر شهرستان تفرش در این مراسم، ضمن تبریک دهه فجر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهدا گفت: دهه فجر سرآغاز پیروزی  ملت مظلوم ایران در برابر رژیم تا به دندان مسلح شاهنشاهی بود.

 
 حجت الاسلام "محمد مهدی قوامی واعظ" افزود:ملت ایران به پاسداشت دستاوردها و آنچه که خود در طول این سی و شش سال خلق و بنا نموده است در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام می نمایند.

 

رییس دانشگاه تفرش  نیز در این مراسم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت:  در22 بهمن 57 یک انقلاب با پشتوانه مردمی و  یک واقعه تاریخی مهم و بی نظیر در تاریخ کشور ما رخ داد که توانست توجه عموم جهانیان را به خود جلب نماید.


دکتر "محمد قاسم سحاب" افزود:دارا بودن پشتوانه مردمی و ریشه دار بودن آن در بین اقشار مختلف مردم علت بی نظیر بودن انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با دیگر انقلاب ها و رمز اصلی پیروزی و مقاومت آن است.


وی  با یادآوری سخنان امام (ره) مبنی بر این که حفظ نهضت بسیار مهمتر از اصل آن است تصریح کرد: هم اکنون حفظ نهضت از اصل نهضت مهمتر است و در این راستا باید به نقاط اساسی که باعث تامین پشتوانه مردمی انقلاب گردید مانند  روحیه ایثار و از خودگذشتگی وپرهیز از تجمل گرائی وفاصله گرفتن مسئولین از مردم  توجه نمود.


 اجرای مسابقه حضوری،پخش کلیپ، اجرای برنامه شاد کودکانه توسط هنرمندان شیکه پویا، اهدای جوایز به پرسنل نمونه و اجرا برنامه های شاد و متنوع از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

همچنین در این مراسم از فرزندان پرسنل که ملقب به نام روح ا... و محمد بودند و کارکنانی که امسال ازدواج نموده اند با اهدا لوح یادبود و جوایزی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

آخرین ویرایش۲۳ بهمن ۱۳۹۳

نظر شما :