نشست صمیمی ریاست دانشگاه با مدیر آموزش و پرورش

۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۲ کد : ۳۹۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۷۸
به مناسب فرا رسیدن هفته ترویج علم، نشست صمیمی ریاست دانشگاه تفرش با مدیریت آموزش و پرورش و مدیران دبیرستانهای متوسطه شهرستان تفرش عصر روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه در سالن گردهمایی خیر زنده یاد حاج ابراهیم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار گردید.
نشست صمیمی ریاست دانشگاه  با مدیر آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی در این نشست که در آستانه ۲۱ آبان روز درهای باز دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به روی عموم مردم به ویژه دانش آموزان برگزار گردید رئیس دانشگاه تفرش از عزم جدی این دانشگاه مبنی بر  در اختیار نهادن پتانسیل ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور خبر داد.

دکتر حمیدرضا صبا گفت: ایجاد بسترهای تعامل دانشگاه و آموزش و پرورش گامی مثبت در راستای آشنایی عموم  اولیاء و دانش آموزان با دستاوردهای دانشگاهها و مراکز پژوهشی  در فرآیند انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی آنان و فرصتی مناسب در راستای فراهم نمودن موجبات ارتباط نزدیک تر جامعه با مراکز آموزشی و تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: دانشگاه تفرش محور توسعه و بالندگی شهرستان تفرش است و از اینرو سعی می نماید در کنار ماموریت های محوله وزارت علوم در قالب دانشگاه های نسل دوم، سوم و چهارم در راستای فراهم نمودن بسترهای لازم ارتباط دانشگاه با صنعت، کارآفرینی و ایجاد شرکت های دانش بنیان  و تجاری سازی محصولات و دستاوردهای خود در عرصه داخلی و جهانی تلاش نماید.

 

رئیس دانشگاه تفرش تصریح کرد: تعامل صورت گرفته بین دانشگاه تفرش و مدیریت آموزش و پرورش تعامل مقطعی و مخصوص به هفته ترویج علم نبوده ودر این راستا تلاش می گردد در کمال صداقت ظرفیت ها و پتانسیل های این دانشگاه در زمینه بهره مندی از دانش  روز اساتید و نشر آن ، خدمات آزمایشگاهی وکارگاهی در اختیار دانش آموزان به منظور کمک در راستای هدایت تحصیلی، ورود به مراکز دانشگاهی و آینده شغلی آنان قرار گیرد.

 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تفرش نیز در این نشست گفت: آموزش عالی و آموزش و پرورش مکمل یکدیگر بوده که ارتباط سازنده این دو نهاد علمی در افزایش کیفیت و ارتقای علمی دانش آموزان مفید و سازنده می باشد.

محمود قراگزلو استفاده از پتانسیل های اساتید دانشگاه تفرش در بحث پژوهش سراهای دانش آموزی ، هدایت تحصیلی دانش آموزان را از مهمترین خواسته این مدیریت از دانشگاه تفرش عنوان نمود.

 

در پایان این نشست مدیران مدارس متوسطه شهرستان تفرش نظرات و خواسته های خود را در راستای  تعامل  هر چه بیشتر بین دانشگاه و مدارس بیان نمودند.

آخرین ویرایش۲۸ آبان ۱۳۹۷

نظر شما :