رئیس دانشگاه تفرش:

بسیجیان مردان بی ادعای عرصه خدمت رسانی به مردم

۰۶ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۵ کد : ۴۰۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۹
رئیس دانشگاه تفرش گفت: بسیجیان مردان بی ادعا عرصه های خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند.
بسیجیان مردان بی ادعای عرصه خدمت رسانی به مردم

دکتر " حمیدرضا صبا" عصر روز دوشنبه پنجم آذر در آیین تجلیل از بسیجیان فعال  بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس بسیج دانشجویی  در دانشگاه ها به فرمان امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر افزود: بسیج در همه عرصه های چالش برانگیز کشور از زمان انقلاب تاکنون حضور داشته است.

وی ادامه داد: در عصر کنونی و در سایه تحریم ها نیز بسیج با صمیمیت و اخلاص  نیز اهداف خود را با شرایط فعلی جامعه تطبیق داده ومظهر خدمت به جامعه است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت:  بسیج بر اساس تقوا و معنویت و به دستور امام خمینی (ره) تاسیس گردید که بر اساس کلام امام (ره)  نیز لشگر مخلص خدا نام گرفت.

حجت الاسلام دکتر سید" مهدی قاضی زاده" با بیان این که خداوند نیز به دلیل این که  بسیج بر اساس تقوا بنیان نهاده شده است توفیقات بسیاری را در کانون بسیج قرار داده است اظهار داشت: بسیج از زمان انقلاب تاکنون بر اساس معنویت در عرصه مختلف از جمله جهاد ورود پیدا کرده است و توانسته است خروجی موفقیت آمیز نیز داشته باشد.

وی افزود: اینک در مقطع کنونی رسالت بسیج نقش آفرینی در عرصه های تولید، ارزش افزوده و کالای ایرانی و ارائه راهکار و راه حل  برون رفت در حوزه های اقتصادی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: تفکر بسیجی در اندیشه اردوهای جهادی حاکم است و اگر از این باور همانطور که در عرصه های علم، صنعت و هوافضا استفاده نمودیم  به حوزه اقتصاد نیزسوق دهیم پیروز خواهیم بود.

حجت الاسلام دکتر سید " علی شفیع پور حسینی"افزود: در عرصه  اردوهای جهادی به جوانان اعتماد شده است و اگر در دیگر عرصه ها نیز به جوانان اعتماد گردد کشور آباد می گردد.

وی تصریح کرد: اعتماد به جوانان با اندیشه اسلامی و ایرانی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش نیز در این آیین نیز درس خواندن و داشتن روحیه جهادی را مهمترین وظیفه دانشجویان بسیجی عنوان نمود.

" مهدی مرادی" افزود:خواسته مهم و مقام معظم رهبری از جوانان بسیجی فعالیت در زمینه مباحث اقتصادی است که از اینرو فعالیت در عرصه اقتصادی اولویت مهم بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش است.

در پایان این مراسم از فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش تجلیل شد.

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۳۹۷

( ۱ )

نظر شما :