همزمان با هفته پژوهش و فناوری؛

آیین تجلیل از آزمایشگاهیان دانشگاه تفرش برگزارشد

۰۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰ کد : ۴۱۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۶
به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش از کارکنان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه تفرش روز یکشنبه دوم دی ماه طی مراسمی با حضور ریاست دانشگاه، مدیر پژوهش و فناوری و رئیس آزمایشگاه مرکزی در سالن گردهمایی کاریابی این دانشگاه تجلیل شد.
آیین تجلیل از آزمایشگاهیان دانشگاه تفرش برگزارشد

به گزارش روابط عمومی ، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: وجود آزمایشگاه ها و تلاش بی وقفه کارکنان آن یکی از عوامل رشد و بالندگی و گسترش فضای پژوهشی در  دانشگاه تفرش  است.

 دکتر "حمیدرضا صبا" گفت: توان فنی بالاکارکنان آزمایشگاه ها عامل عدم وقوع سانحه در آزمایشگاه های  این دانشگاه بوده است.

مدیر پژوهش و فناوری ضمن تبریک هفته پژوهش گفت :توسعه هر کشور وابسته به علم ودانش و نیروی انسانی آن کشور است، لذا اینجانب  از نقش ویژه ای که  تک تک همکاران آزمایشگاهی در این مهم به عهده دارند، تقدیر و تشکر می نمایم.

 دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" گفت : از اینکه با روند فعالانه، هوشیارانه و هوشمندانه  در آزمایشگاه و کارگاه های دانشگاه تفرش با ایجاد محیطی پویا و معنوی برای فعالیتی هماهنگ و یک دست جهت تحقیق و مطالعه ی همه جانبه و استفاده از خرد جمعی کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف نقش موثری را در تحقق ماموریت های پژوهش بر عهده  داشته اید، سپاسگزاری می شود.

رئیس آزمایشگاه مرکزی نیز ضمن تقدیر از کارکنان گفت: امید است، با تدبر، تتبع، تعمق و تفحص و با قابلیت های بالقوه و توانمندی های منابع انسانی در آزمایشگاه های دانشگاه ،پیشرفت روز افزون در تحقق چشم انداز آینده پژوهشی دانشگاه تفرش پدیدار نمایید.

مهندس" نفیسه آقابابائی" افزود :رسیدن به این جایگاه رفیع، نیاز به نیروی انسانی کارآمد و داشتن آزمایشگاه های پیشرفته و به روز می باشد که با تلاش کارکنان دانشگاه در این مسیر گام های بلندی برداشته شده است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود و هدایایی از زحمات کارکنان آزمایشگاه ها تقدیر بعمل آمد.

 

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :