پژوهشگران برتر دانشگاه تفرش تجلیل شدند

۰۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲ کد : ۴۱۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۸۷
همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه تفرش طی مراسمی با حضور دکتر زلفی گل پژوهشگر برتر کشور در سال ۹۷ تقدیر و تجلیل شد.
پژوهشگران برتر دانشگاه تفرش تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی، استاد دانشگاه بوعلی سینا همدان در این آیین گفت: کسب رتبه اول ایران در تولید علم در میان کشور های منطقه در سال ۲۰۱۷ به همت دانشگاهیان صورت پذیرفته است.

دکتر محمد علی زلفی گل  افزود: هم اکنون ایران قدرت بلامنازع علمی چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی در منطقه است.

وی با بیان این که ایران در سال ۲۰۰۴ تنها چهار داشمند یک درصد برتر  ISI داشته است ادامه داد: این آمار در سال ۲۰۱۷ به ۲۲۳ دانشمند رسیده است که این امر نشاندهنده اتفاقات و گام های مثبت و درخشان ایران اسلامی برای کسب مرجعیت علمی در منطقه و جهان است.

پژوهشگر برتر کشور در سال ۹۷ افزود: برنامه ریزی لازمه کسب مرجعیت علمی در سطح ملی وغیره است که  برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب نباید به فکر معجزه باشیم بلکه باید راهکار عالمانه، عاقلانه و با برنامه ارائه داد.

دکتر زلفی گل با بیان این که دانایی رمز دارایی، ماندگاری و نقش آفرینی در جامعه است تصریح کرد: شاه کلید اصلی دانایی علم و عقل است که رمز اثربخشی در دنیای علم تلاش و زحمت است.

ریئس دانشگاه تفرش نیز در این آیین از حضور ارزشمند دکتر زلفی گل به عنوان دانشمند یک درصد برتر ISI در دانشگاه تفرش ابراز خرسندی نمود.

دکتر حمیدرضا صبا افزود:دانشگاه تفرش با قدمت ۳۲ سال و با ۸۵ عضو هیات علمی در حوزه های مختلف ارتباط با صنعت، شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و فناوری در سطح استان به عنوان دانشگاه شاخص به ماموریت های آموزشی و پژوهشی خود با جدیت ادامه می دهد.

وی اظهار امیدواری کرد در شهر پدران علمی دانشگاه تفرش بتواند مسئولیت خود در رشد علمی کشور را به نحو احسن انجام داده ودر سایه همدلی چالش های موجود را به فرصت تبدیل نماید.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت:یکی از اهداف دانشگ اه های نسل سوم و چهارم فعالیت در راستای حل مسائل منطقه در کنار مسائل کشور و جهان است.

دکتر سهیل واشقانی فراهانی با بیان این که دانشگاه تفرش در این راستا نقش خود را بخوبی ایفا نموده است افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش درسالهای ۹۶ و ۹۷ اقدام به چاپ ده کتاب و ۸۶ مقاله علمی و پژوهشی در سال ۹۷ نموده اند.

وی افزود: از این تعداد مقاله ۲۱ مقاله در چارک اول، ۳۰ مقاله در چارک دوم ، شش مقاله در چارک سوم و دو مقاله در چارک چهارم بوده است.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه  تفرش افزود:۲۵ درصد تولیدات پژوهشی دانشگاه تفرش در چارک اول قرار گرفته است که این موفقیت نشان دهنده این امر است که در مسیر درست رسیدن به مرجعیت علمی قرار گرفته ایم.

در این آیین از ۸ عضو هیات علمی پژوهشگر، دکتر علی کاظمی پژوهشگر برتر ، دکترمحمد رضا برومند پژوهشگر برتر در صنعت، دکتر  رامین مهدی پور پژوهشگر برگزیده، دکتر زهرا بنی عامریان پژوهشگر برگزیده، دکتر محمد علی مهرپویا پژوهشگر برگزیده، دکتر محمد حبیبی پژوهشگر برگزیده، دکتر حسین حیدری پژوهشگر برجسته،  دکتر همایون مشگین کلک پژوهشگر برجسته،  دکتر  نوید رزمجوی دانشجوی پژوهشگر برتر در مقطع دکتری  قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

 

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸

( ۵ )

نظر شما :