فیلم «شروع بی پایان » دردانشگاه تفرش رونمایی و اکران شد

۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۳ کد : ۴۱۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۲۷
فیلم کوتاه "شروع بی پایان" روز دوشنبه ۱۰دی ماه با حضور مسئولین و عوامل سازنده این فیلم در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش رونمایی و اکران شد.
فیلم «شروع بی پایان » دردانشگاه تفرش رونمایی و اکران شد

به گزارش روابط عمومی، فیلم کوتاه "شروع بی پایان" با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی ، همت مدیریت فرهنگی ، به سفارش کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد دانشگاه تفرش و با همکاری بسیج دانشجویی امام صادق (ع)  تهیه و ساخته شده است و معین دهقانیان  تهیه کنندگی و محمد حسن زاده کارگردانی این اثر دانشجویی را به عهده داشته اند.

رئیس دانشگاه تفرش در آیین رونمایی از فیلم مستند "شروع بی پایان" ضمن تشکر از عوامل سازنده این فیلم گفت: تلاش دانشجویان دانشگاه تفرش در ساخت این فیلم شروع و تجربه سودمند برای همکاری در موارد مشابه دیگر است.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: رسالت نخست دانشگاه ها و مراکز آموزشی پرداختن به مساله آموزش دانشجویان است اما در کنار مساله آموزش پرداختن به برنامه های فوق برنامه جایگاه خود را دارد که باید از این امر حمایت نمود.

 دکتر جواد اتابکی کارشناس اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین  گفت: یکی از دغدغه های کشور آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد است که در این راستا باید با بها دادن به جوانان در این حوزه، آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم.

وی اظهار امیدواری نمود این مستند دانشجویی در آینده نزدیک به منظور الگوبرداری دانشگاه های استان مرکزی از این حرکت ارزشی، در دانشگاه های استان اکران گردد.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا.. دواتگری

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۳۹۷

( ۵ )

نظر شما :