آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۲ کد : ۴۱۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۳۴
آیین تکریم و تجلیل ۱۶نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه تفرش یادبود زنده یاد "علی صابری" روز سه شنبه ۱۸ دی ماه با حضور مسئولین و کارکنان در سالن گردهمایی حاج ابراهیم کاریابی این دانشگاه برگزار شد.
آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: دوران بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم این دانشگاه است.

دکتر " حمیدرضا صبا" افزود: در آینده نزدیک کانون بازنشستگان دانشگاه تفرش با هدف تعامل دانشگاه با بازنشستگان و انتقال تجارب این عزیزان در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه ایجاد خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: تکریم از بازنشستگان و احترام به مقام شامخ آنها از آموزه وپیام های دینی دین مبین اسلام گرفته شده است.

حجت الاسلام دکتر سید "مهدی قاضی زاده"با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (ص) " من اجلال الله تعالى إکرامَ ذی الشیبه المسلم" افزود: احترام به بزرگسالان که مصداقی از آن بازنشستگان می باشند به نوعی احترام و اکرام به خداوند متعال می باشد.

معاونت اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه تفرش نیز در  این آیین گفت: بازنشستگان سرمایه های معنوی دانشگاه می باشند که سی سال از عمر شریف خود را در راه خدمت صادقانه به این دانشگاه صرف نموده و هم اکنون به افتخار بازنشستگی نائل شده اند.

دکتر نبی الله گودرزوند چگینی افزود:  هدف نهایی مجموعه مدیریتی دانشگاه تفرش رشد و تعالی دانشگاه تفرش است که در این راه در سایه تعامل و همدلی از پتانسیل  تمامی آحاد دانشگاهیان استفاده می نماییم.


در پایان مراسم که به همت مدیریت امور اداری و روابط عمومی دانشگاه تفرش برگزار گردید با اهدا لوح تقدیر از همکاران بازنشسته دانشگاه و خانواده زنده یاد علی صابری از پرسنل دانشگاه تفرش که در 19 اردیبهشت ماه پس از تحمل دوره سخت بیماری درگذشت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۳۹۷

( ۲ )

نظر شما :