کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۷ کد : ۴۱۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۲۵
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان روز سه شنبه دوم بهمن ماه، با حضور کارشناس شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این کارگاه آموزشی گفت: آگاهی بخشی به جامعه بخصوص نسل جوان در زمینه مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی معضل اعتیاد ضروری است.

دکتر "حمیدرضا صبا " با بیان این که اعتیاد بزرگترین و شایع ترین آسیب اجتماعی است که افراد جامعه بویژه جوانان را در دام خود گرفتار می کند افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به مردم و جوانان برای مقابله با اعتیاد مهمترین گام  در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.

در  ادامه این کارگاه آموزشی، ابراهیم عباسی ، مدرس این کارگاه با معرفی انواع مخدرهای رایج بویژه مخدر گل، به بیان علایم و نشانه‌ها و مشکلات ناشی از مصرف پرداخت و افزود: مواد مخدر صنعتی با شیوع قابل توجه و سهولت مصرف، به خطری جدی برای نسل جوان تبدیل شده است.

  سخنرانی  جناب کلایی کارشناس نیروی انتظامی شهرستان تفرش در خصوص آشنایی با مخدر گل و انواع  مواد مخدر از دیگر برنامه های جانبی کارگاه پیشگیری از اعتیاد بود که با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش و به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و اداره بهداشت و مشاوره دانشگاه و با هدف ارتقاء آگاهی در مورد عوامل زمینه ساز و آشکار کننده اعتیاد به مواد مخدر به منظور پیشگیری از آسیبهای روانی- اجتماعی در دانشگاه تفرش برگزار گردید.

 

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۳۹۷

( ۱ )

نظر شما :