جشن روز مهندس در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۲۹ کد : ۴۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۸

 

مراسم گرامیداشت روز مهندس شامگاه دوشنبه چهارم اسفند با حضور مسئولین،استادان و دانشجویان و به همت شورای صنفی - رفاهی دانشجویان دانشگاه تفرش در سالن ورزشی شهید شهریاری این دانشگاه برگزار شد.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در این مراسم گفت:استقلال اقتصادی و استقلال سیاسی کشور و فتح قله های علمی جهان و منطقه مستلزم تلاش و همت دانشجویان مهندسی و دیگر رشته ها است.

 

دکتر "محمد حبیبی" با اشاره به سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه نشست وزرای علوم، فناوری و نوآوری کشورهای عضو جنبش عدم تعهد مبنی بر کسب مقام شانزدهم علمی جهان توسط ایران افزود:پیوند بحث ها و دستاوردهای علمی برای ارتباط دانشگاه ها با صنعت بسترهای درخشش و توسعه علمی دانشمندان و دانشجویان ایرانی را در سطح منطقه و جهان فراهم می آورد.

 

وی تصریح کرد: رسالت دیگر دانشجویان و دانشگاهیات تلاش در جهت تجلی و تبلور عینی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در راستای فراهم آوردن مقدمات قدرتمند شدن ایران در سطح جهان و منطقه است.

 

پخش کلیپ،اجرای موسیقی،اجرای تئاتر،صندلی داغ و تقدیر از برگزیدگان مسابقات ورزشی دانشجویی از برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۵ اسفند ۱۳۹۳

( ۱ )

نظر شما :