مسابقات درون دانشگاهی راب گلد برگ در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۹ کد : ۴۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۷۷

 

مسابقات درون دانشگاهی راب گلد برگ برای نخستین بار در کشور عصر روز سه شنبه ۱۹اسفندماه به همت انجمن علمی عمران  و با همکاری مهندس آرمین کاوه ای از فارغ التحصیلان این  دانشگاه در سالن ورزشی  شهید شهریاری دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

رییس دانشگاه تفرش در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: دانشجویان دانشگاه تفرش برای نخستین بار در کشور  توانستند به عنوان دانشگاه پیشگام مسابقات راب گلد برگ را با موفقیت در این دانشگاه برگزار نموده و نام خود را به عنوان دانشگاه الگو و مدل دهنده مسابقات راب گلد برگ در سطح دانشگاه های کشور ثبت نمایند.

 

دکتر "محمد قاسم سحاب" ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مسابقات افزود: مسابقات دانشجویی و رقابت های علمی  چه به صورت ساخت و فعالیت های فیزیکی و چه به صورت نرم افزاری وسیله ای برای ایجاد انگیزه و تحرک در بین دانشجویان است که به آنان اجازه می دهد آزادانه و بر اساس میل خود به فعالیت ها و رقابت های علمی پرداخته و بر اساس میل خود و فارغ از قالب های استاندارد از پیش تعیین شده به ارزیابی  استعدادهای خود بپردازند.

 

در این دوره از مسابقات که هفت تیم دانشجویی دانشگاه تفرش حضور داشتند تیم HNB    به سرپرستی "فرانک نقدی بیک" مقام اول و تیم نقشه ۹۰ به سرپرستی "علی غلامرضا "مقام دوم و تیم های باران به سرپرستی "علیرضا عارف نعمتی" و  تیم یوبین به سرپرستی "حسین علیخانی"  مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند.

 

گفتنی است مسابقات کشوری راب گلد برگ برای نخستین بار در سطح کشور به میزبانی دانشگاه تفرش ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۴برگزار می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم اهداء جوایز

 

 

آخرین ویرایش۲۰ اسفند ۱۳۹۳

( ۱ )

نظر شما :