جوابیه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در پی انتشار خبر «توزیع نشریه‌ای غرب‌زده در سایه غفلت مسئولان دانشگاه تفرش» /پرونده نشریه در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی بررسی می گردد

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۶ کد : ۴۲۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۱۵
در پی انتشار خبری تحت عنوان" توزیع نشریه‌ای غرب‌زده در سایه غفلت مسئولان دانشگاه تفرش" در پایگاه خبری- تحلیلی ندای تفرش، دکتر علی پارسیان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش جوابیه ای صادر کرد.

 

متن این جوابیه به شرح زیر است:

 طبق بند 2 ماده 27 دستورالعمل ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی، هیچ مقام دولتی و غیر دولتی حق ندارد در صدد اعمال فشار بر نشریات برآید یا نسبت به سانسور و کنترل محتوای نشریات مبادرت ورزد، اما طبق بند 3همان ماده، نشریات باید در نقل مطالب موازین اسلامی و مصالح جامعه و دانشگاه را رعایت نمایند.

نشریه ارغوان نیز از این قانون مستثنی نیست و مطالب آن مورد مداقه قرار خواهد گرفت و موضوع در اسرع وقت در کمیته های مربوطه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد.

بررسی موارد احتمالی که توسط نشریه، نقض شده مطابق دستورالعمل فوق الذکر به تشکیل کمیته مربوطه و زمان کافی نیاز دارد و طی روزگذشته میسر نشده است.

آثار ارزشمندی که توسط علما و فقها ودانشمندان بزرگ اسلامی مانند حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) ، آیت ا... العظمی مکارم شیرازی، علامه شهید مطهری و آیت ا...امینی و دیگر بزرگان نوشته شده راهگشای جوانان حقیقت جوی است و افکار، عقاید و آموزه های غربی که مبنایی جز ولنگاری ندارند در جامعه ایران اسلامی  فاقد جایگاه می باشند.

 

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸

( ۸ )

نظر شما :