پیام رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت ۲۲ اسفند، روز "بزرگداشت مقام شهدا"

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۷ کد : ۴۲۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۸۵
دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا پیام صادر کرد. به گزارش روابط عمومی متن پیام به شرح زیر است:
پیام رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت ۲۲ اسفند، روز "بزرگداشت مقام شهدا"

زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است

     مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

22 اسفند روز شهدا ، بهترین فرصت برای یادآوری این حقیقت است که  بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده است. شهدا علاوه بر جایگاه رفیع معنوی که قلم‌ها از توصیف آن ناتوانند مشعل دار آزادی و استقلال ملت‌اند و حقی بزرگ بر بشریت دارند.  بی شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی واجب بر همه ماست، زیرا بر همگان روشن است که پیشرفت، اقتدار و صلابت امروز کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری این عزیزان است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه های خود و ایستادن در مقابل خطرات، صبورانه از کیان میهن عزیز اسلامی دفاع کردند و در این راه پرافتخار، جان خود را در طبق اخلاص تقدیم نمودند .

اینجانب در آستانه  22 اسفند روز «بزرگداشت شهدا»  به نمایندگی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تفرش به روح پرفتوح همه شهیدان درود می فرستیم و یاد و نام شهدای والامقام که هستی شان را به پاس استمرار حیات اسلام و سربلندی ملت و کشور عزیزمان فدا نمودند، عزیز می داریم.

امید است که خداوند متعال به همه ی ما توفیق رهروی راه شهدا و ثابت قدم ماندن در این مسیر را عنایت فرماید.

 

حمیدرضاصبا

رئیس دانشگاه تفرش

 

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :