پیام تبریک رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت نوروز ۱۳۹۸

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۴۳۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵۶
دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک دکتر صبا به این شرح است:
پیام تبریک  رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت نوروز ۱۳۹۸

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالی


یا مُقَلِّبَ الْقُلُوب وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

 

 

سال نو در گهواره شیدای طبیعت با فصل بهار آغاز می شود و بهار این ودیعه الهی با کوله باری از سرسبزی و طراوت می‌آید. پیام بهار، نوشتن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان و فرصتی برای تحول درون و اصلاح اموراست. لذا در این بهترین ساعات و نیکوترین ایام از آفریننده جانها و روانها خواستاریم که تحول به احسن الحال را که مضمون دعای شریف تحویل سال نوست در سراسر حیات فردی و اجتماعی و جمیع ابعاد معنوی و مادی زندگی ما جاری نماید.

پروردگار متعال را شاکرم که دانشگاه تفرش در سال 1397، توانست با همت و تلاش اعضای محترم هیات علمی، کارمندان گرامی و فرد فرد دانشجویان عزیز موفقیت هایی را در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان را کسب و گام های موثری را درفتح قله های دانش بردارد و برگ های زرین دیگری را به صفحات تاریخ دانشگاه بیفزاید.

 اینجانب حلول سال نو که با شمیم عطر ولادت حضرت علی (ع) عجین شده است را به تمامی همکاران هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه و خانواده محترم آن ها تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت ازدرگاه خداوند متعال و سبحان را برای یکایک عزیزان مسئلت می نمایم.

    امید است همکاران ارجمند و دانشجویان گرامی با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایدار و پیروز باشند.

 

 
حمیدرضا صبا
رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸

( ۲ )

نظر شما :