دیدار نوروزی کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۷ کد : ۴۳۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳۸
دیدار نوروزی کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه تفرش روز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور کارکنان دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.
دیدار نوروزی کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: نوروز سنت حسنه و امری پسندیده است که در این ایام مسلمانان به ارزش ها از جمله صله رحم تجلی عملی می بخشند.

حجت الاسلام دکتر "سید مهدی قاضی زاده" افزود: مصادیقی از ارزشهای اسلامی که در شریعت اسلامی به آن تاکید فراوان شده است  در این ایام در سایه دید و بازدید انجام می گردد که آثار مادی و معنوی برای انسان ها به دنبال دارد.

وی ادامه داد: نوروز سنتی اسلامی، دینی و انسانی است که با ایجاد روابط و دیدارهای نوروزی کدورت ها برطرف و انس و الفت در سایه اصلاح ذات البین در طول این ایام ایجاد می گردد.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو گفت: سال 97 سال پرفراز و نشیب برای دانشگاه تفرش بود که توانستیم در سایه تلاش و همدلی بر بسیاری از مشکلات غلبه نماییم.

دکتر " حمیدرضا صبا" با بیان این که 25 درصد بودجه مصوب دانشگاه رقمی معادل پنجاه میلیارد ریال هنوز محقق نشده است افزود: در حال حاضر این دانشگاه با 30 میلیارد ریال بدهی روبرومی باشد.

وی با اشاره به حوادث اخیر سیل و آب‌گرفتگی بسیاری از استان‌های کشور خاطرنشان کرد:مردم در شهرستانهای سیل زده شرایط دشواری را تحمل می نمایند که امیدواریم این مصیبت‌ها تکرار نشود وهر چه زودتر آسیب‌دیده‌ها به زندگی عادی خود برگردند.

دکتر صبا با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: یکی از راه‌های رونق تولید، پرداختن به تولید در دانشگاه‌ها است امیدواریم با همدلی در این زمینه در جهت رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی مردم قدم برداریم.

آخرین ویرایش۲۵ فروردین ۱۳۹۸

نظر شما :