آیین دانش آموختگی ۱۳۵ دانش آموخته دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۴۴۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۶۴
آیین دانش آموختگی ۱۳۵ دانش آموخته دانشگاه تفرش در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روز دوشنبه نهم اردیبهشت در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیراین دانشگاه برگزار شد.
آیین دانش آموختگی ۱۳۵ دانش آموخته دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به خانواده دانش آموختگان گفت: دانشگاه تفرش با قدمت 32 ساله  از هیچ کوشش و تلاشی در راه تربیت نسل علمی کشور فروگذار نبوده است.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود:این دانشگاه با توجه به زیرساخت هایی که در این سی و دوسال برای آن مهیا شده است امکان پذیرش بیش از شش هزار دانشجو را در قالب فضاهای آموزشی وکمک آموزشی داشته باشند.

وی ادامه داد: در بخش رفاهی با توجه به کمبود خوابگاه های دانشجویی با کمک خیرین حامی دانشگاه تفرش بر این مشکل فائق آمده ایم و امروز  نیز عملیات چهار واحد خوابگاهی دختران به همت خیر نیک اندیش زنده یاد دکتر علی اکبر (منصور) شیر محمدی با حضور برادران این مرحوم  در دانشگاه تفرش آغاز گردید.

قرائت سوگندنامه، اجرای موسیقی سنتی ، تقدیر ازرتبه های اول تا سوم ورودی 94 مقطع کارشناسی و رتبه اول  ورودی 95مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و تقدیر از دانش آموختگان از مهمترین برنامه های جانبی این نشست  بود که به همت روابط عمومی دانشگاه تفرش و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش برگزار گردید.

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

( ۵ )

نظر شما :