بازدید رئیس دانشگاه از دفتر رسانه شهید آوینی بسیج دانشجویی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۸ کد : ۴۴۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۶۴
حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با حضور در دفتر رسانه شهید آوینی بسیج دانشجویی از نزدیک با فعالیت های انجام شده در این دفتر آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش در این دیدار ساخت اتاق رسانه در حد استودیوی مجهز موسوم به اتاق "تخم مرغی" برای ساخت کلیپ در موضوعات مختلف، تولید محتوای صوتی مانند کتاب صوتی و صداگذاری انیمیشن، رادیو دانشجو و رادیو خبر و روزنامه صوتی، ساخت موشن گرافیک، برگزاری دوره های مقدماتی و پیشرفته فتوشاپ و عکاسی و گویندگی تخصصی را از مهمترین فعالیت های در حال اجرا در این اتاق آکوستیک برشمرد.

مهدی مرادی افزود: اهداف و نظرات ویژه‌ای برای کار در نظر گرفته شده که در طول زمان اجرایی خواهند شد که در این راستا با برخی دانشگاه های استان مانند دانشگاه فنی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی اراک ارتباط برقرار شده و پروژه های مشترک در این زمینه در دست اقدام است.


وی اضافه کرد: همچنین اولین کتاب صوتی در رابطه با شهید حججی در اتاق رسانه در حال تولید است که به زودی پس از اتمام صدابرداری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش اظهار داشت: دانشجویان علاقمند به همکاری میتوانند جهت ثبت نام و فعالیت به دفاتر بسیج دانشجویی واقع در دانشکده علوم مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :