پیام نوروزی ریاست دانشگاه

۰۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۷ کد : ۴۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۸

 

بسمه تعالی

 

یا مقلب القلوب  و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محوّل الحول والاحوال،

 

حوّل حالنا الی احسن الحال

 

 

ضمن پاسداشت حرمت ایام سوگواری و تعذیت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها، فرا رسیدن سال ۱۳۹۴و نوروز باستانی را به همه شما هموطنان، دانشگاهیان و بویژه به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تفرش تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال سالی خوب، توأم با موفقیّت و شادکامی، برای همگان خواستارم.

 

فرا رسیدن سال جدید می تواند زمانی مناسب برای بررسی عملکردگذشته، شناخت نقاط ضعف و قوّت و برنامه ریزی برای پیشرفت  و تعالی در  آیندۀ  پیش رو باشد. بر همه  ماست  که با  ارزیابی درست و دقیق از تجارب  گذشته، شناخت کافی و واقع بینانه از کمبودها، استعدادها و  توانائی هایمان،  به ارائه راه حلها و  پیشنهادات اجرایی و سازنده برای رفع  نواقص و  مشکلات اقدام و در  راه پیاده سازی آنها با تکیه بر خواست و  اراده جمعی، مسئولانه همت گماشته  و در راه سازندگی دانشگاه و کشور خود بکوشیم.

 

به فضل خداوند متعال در سال ۱۳۹۴،  برنامه های صرفه جویی،  تأمین منابع درآمد اختصاصی بیشتر،  جذب هر چه  بیشتر کمک های  خیّرین،   ساماندهی نظام تشکیلات اداری و مالی دانشگاه و  حرکت بر مبنای بر نامه استراتژیک توسعه  دانشگاه،  همچون  سال  گذشته  و با تأکید  و جدیّت  بیشتر،  دنبال خواهد شد. امیدوارم در این سال، در راستای تحقق شعار سال و منویّات مقام معظم رهبری، بتوانیم  با  ایجاد  فضای همدلی  و همزبانی، بیش از پیش زمینه مشارکت فعال و مؤثّر در اداره دانشگاه را فراهم نمائیم.      

         

           

  با آرزوی توفیق الهی

 

   محمد قاسم سحاب

 

    رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۵ فروردین ۱۳۹۴

نظر شما :