رقابت ۲۷۱ داوطلب در کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه تفرش

۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۴ کد : ۴۵۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۹۳
معاون آموزشی و پژوهشی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تفرش از رقابت ۲۷۱ داوطلب در کنکور سراسری سال ۹۸ در این دانشگاه خبر داد.
رقابت ۲۷۱ داوطلب در کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه تفرش

دکتر "اسماعیل نظری" در گفتگو با روابط عمومی گفت: از این تعداد 171 نفر زن و 100 نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه کنکور سراسری ۹۸ در ۵ گروه آزمایشی، در روزهای پنجشنبه13 و جمعه 14 تیرماه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می شود، افزود : بیشترین شرکت کنندگان مربوط به گروه علوم ریاضی و فنی و انسانی می باشد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه تفرش در برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت: داوطلبان باید کارت ورود به جلسه را از پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش دریافت و در جلسه آزمون به همراه داشته باشند.

دکتر نظری ادامه داد:  باجه رفع نقص کارت ورود به آزمون از روز سه شنبه11 تا روز جمعه 14 تیرماه در  محل دانشگاه تفرش، دانشکده علوم، طبقه سوم اتاق 509 مستقر است و افرادی که مشخصات کارت ورود به آزمونشان با مشخصات هویتی مطابق نیست، می توانند برای رفع ایرادها از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به این باجه مراجعه نمایند.

 وی با بیان اینکه در‌های ورودی حوزه‌های امتحانی صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ دقیقه و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: نتایج اولیه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش اعلام خواهد شد.

 

 

آخرین ویرایش۱۱ تیر ۱۳۹۸

( ۵ )

نظر شما :