مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۰ کد : ۴۵۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۶۴
آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش روز شنبه با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی ، رییس دانشگاه تفرش و مسئولین محلی در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این آیین گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها چتر حمایتی برای همه سلیقه ها و محور وحدت و همدلی در دانشگاه است.

حجت الاسلام "علی تقوی" با بیان این که استقلال دانشگاه باید حفظ شود افزود:  دانشگاه مکان مناسب برای بیان گفتمان  های مختلف در چارچوب قانون و مقرارت است و بیان این گفتمان ها نه تنها مشکلی برای دانشگاه ایجاد نمی کند بلکه پویایی و نشاط دانشگاه را نیز به دنبال دارد.

وی رشد و توسعه علمی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را  بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: دانشگاه ها باید در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت نموده و دانشگاه پیشرو در عرصه تمدن نوین اسلامی باشند.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: دانشگاهیان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و مایه افتخار و اقتدار در همه عرصه‌ها هستند و اندیشمندان دانشگاهی و نیروهای جوان انقلابی در سایه وحدت و همدلی  مقدمات  رشد کشور را  با شتاب بیشتری طی خواهد نمود.

 نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و هماهنگ کننده هیات های انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این آیین گفت: مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مشاوری امین برای رییس دانشگاه و مرشد خوب و امینی برای دانشگاهیان می باشند.

دکتر "ابراهیم ابراهیمی " افزود : انجام کار خیر دارای اثر کلامی، فقه ای و اخلاقی است که نتیجه انجام آن به ترتیب رسیدن به بهشت، ثواب و تثبیت قلب و دوری از لغزش ها را به دنبال دارد.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی  نیز در این آیین گفت: دانشگاه تفرش دانشگاه علمی استان و دارای چهره های علمی و فرهنگی در سطح استان می باشد.

حجت الاسلام "مهدی ایمانی مقدم"  با بیان این که خط قرمز ها باید در جامعه دانشگاهی رعایت و حفظ شود افزود: صراط مستقیم همین دنیای کنونی ما است و باید خط قرمز های اسلام، نظام و اخلاقی حفظ و حرمت آنان نیز رعایت گردد.

رییس دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: در شرایط فعلی و با هجمه مختلف دشمن باید با همکاری یکدیگر و سعه صدر و شکیبایی به رسالت مهم خود در جبهه های فرهنگی دانشگاه فعالیت نماییم.

دکتر "حمیدرضا صبا" ساده زیستی، تعامل و ارتباط با صنعت را از مهترین ویژگی های دکتر قاضی زاده سرپرست سابق نهاد رهبری در دانشگاه تفرش عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد  با تلاش مسئول نهاد رهبری و دانشجویان مقدمات رشد و توسعه دانشگاه را فراهم نمایند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام  دکتر"سید مهدی قاضی زاده" مسئول  سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش  تقدیر و حجت الاسلام "محسن قربانی" به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش  منصوب گردید.

 

آخرین ویرایش۱۷ تیر ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :