برگزاری همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه تفرش

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۰:۳۴ کد : ۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۶
همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر با حضور آقای عباس امیر معافی الگوی جهانی درمان اعتیاد و قهرمان ملی تیر اندازی با تیر و کمان ، تعدادی از مسئولین دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان، روز سه شنبه مورخ 10/02/92 در دانشگاه تفرش برگزار گردید. این مراسم با تلاوت قرآن مجیید آغاز شد و با سخنرانی آقای عباس امیر معافی ادامه پیدا کرد. آقای امیر معافی ضمن معرفی خود و بیان مسائلی درباره سوابق و مراحل رهایی خود از اعتیاد علت اصلی گرفتاری جوانان را عدم آگاهی بیان نمودند. وی همچنین در خصوص دستاوردها و موفقیتهایی که بعد از درمان اعتیاد بدست آوردند نیز صحبت نمودند.

همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر با حضور آقای عباس امیر معافی الگوی جهانی درمان اعتیاد و قهرمان ملی تیر اندازی با تیر و کمان ، تعدادی از مسئولین دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان، روز سه شنبه مورخ 10/02/92 در دانشگاه تفرش برگزار گردید. این مراسم با تلاوت قرآن مجیید آغاز شد و با سخنرانی آقای عباس امیر معافی  ادامه پیدا کرد. آقای امیر معافی ضمن معرفی خود و بیان مسائلی درباره سوابق و مراحل رهایی خود از اعتیاد علت اصلی گرفتاری جوانان را عدم آگاهی بیان نمودند. وی همچنین در خصوص دستاوردها و موفقیتهایی که بعد از درمان اعتیاد بدست آوردند نیز صحبت نمودند.

از دیگر برنامه های این همایش اجرای گروه موسیقی، اجرای گروه تئاتر، مصاحبه با یکی از نجات یافتگان از دام اعتیاد به کمک آقای امیر معافی و پرسش و پاسخ بود. در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات شعر و نقاشی ، داستان نویسی و پرواز بادبادکها که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شده بود با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

آخرین ویرایش۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

نظر شما :