اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش آغاز شد

۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۳ کد : ۴۶۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۶۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش درسه روستای شهرستان تفرش با محوریت محرومیت‌زدایی به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه آغاز شد.
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش آغاز شد

مهدی مرادی روز چهارشنبه در گفت وگو با روابط عمومی افزود: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش  در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و لبیک به فرمان حضرت امام (ره) جهت رفع محرومیت یا محرومیت زدایی با محور‌های پیشرفت عمران آبادانی در چهار محور عمرانی، فرهنگی، اشتغالزایی و کار آفرینی در روستاهای وسمق، قوشه خانه و هفتیان شهرستان تفرش آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: در اردوی جهادی دانشگاه که به نام گروه" امت واحده" مزیّن است، حدود 30 نفر از دانشجویان پسر از18 تیر لغایت 26 تیرماه درسه روستای شهرستان تفرش فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش با اشاره به اینکه فلسفه نخست اردوهای جهادی، خودسازی دانشجویان است افزود: دانشجویان در این اردوها باید به خودسازی و تهذیب نفس بپردازند و همه اقشار دانشجو می‌توانند در این اردوها شرکت کنند.

مرادی اظهار داشت : اردوی جهادی دختران دانشجوی دانشگاه تفرش نیز اوایل شهریور ماه سال جاری در سه روستای وسمق، قوشه خانه و هفتیان شهرستان تفرش برگزار می گردد.

 

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه تفرش به اتفاق سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاون دانشجویی و فرهنگی و تنی چند از مدیران با حضور در روستاهای وسمق، قوشه خانه و هفتیان شهرستان تفرش از ارائه  خدمات دانشجویان در قالب اردوی جهادی بازدید کردند.

 

 

آخرین ویرایش۲۴ تیر ۱۳۹۸

( ۵ )

نظر شما :