اطلاعیه مدیریت دانشجویی در خصوص خوابگاه ها

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۶ کد : ۴۶۸۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۷۱

بسمه تعالی

اطلاعیه اول:به اطلاع دانشجویان متقاضی خوابگاه می­رساند طبق مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، اختصاصِ خوابگاه به افراد واجد شرایط در ترم آینده منوط به تحقق شروط زیر می ­باشد:

  1. پرداخت خسارت وارد شده به اتاق­ها توسط ساکنین.
  2. تسویه حساب نیم­سال گذشته.

اداره امور خوابگاه­ها با کمک کارشناسانِ مربوطه خسارات وارده به تک ­تک اتاق­ها را بررسی و تخمین زده ­اند. شایسته است دانشجویان عزیز از روز سه ­شنبه مورخ ۱۲/06/1398 با این اداره تماس حاصل نموده و پیگیر وضعیت خود در ترم آینده باشند.

شماره تماس خوابگاه­ها : ۰۸۶۳۶۲۴۱۵۱۵  -   ۰۸۶۳۶۲۴۱۵۱۴

&&&&&&&&&&&&&&&&

اطلاعیه دوم:حوزه دانشجویی جهت رفاه حال دانشجویانی که به آنها خوابگاه تعلق نگرفته است در حال عقد قرارداد با دانشگاه آزاد جهت اجاره خوابگاه آن دانشگاه می­ باشد. این خوابگاه در خیابان جهاد، سرپل دادمرز قرار دارد که دارای ۳ طبقه به مساحت تقریبی هر طبقه 300 متر مربع است. طبقه زیرزمین نیز دارای نمازخانه و سالن مطالعه می­ باشد. بنابراین دانشجویان سال بالایی که حائز معدل لازم نگشته ­اند در صورت تحقق شروط بالا (اطلاعیه اول)و تمایل شخصی می­توانند از خوابگاه داخل شهر (یا همان خوابگاه دانشگاه آزاد) استفاده نمایند. ضمناً طبق آیین ­نامه ­های صندوق رفاه دانشجویان ملاکِ تعداد اعضای اتاق باید برابر تعداد تخت­های داخل اتاق باشد، در نتیجه سیستم نفر پنجم در ترم­های بعد به طور کامل منتفی خواهد بود.دانشجویان جدیدالورود همگی در خوابگاه­های داخل دانشگاه مستقر می­ گردند.

&&&&&&&&&&&&&&&&

اطلاعیه سوم: با توجه به اطلاع­ رسانی­ های فراوان در زمینه ممنوعیت استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی در داخل خوابگاه (سیگار، قلیان و هر گونه مواد افیونی دیگر) لیست تمام دانشجویانی که بارها اقدام به استفاده از این مواد را داخل خوابگاه کرده و موجبات آزار دانشجویان دیگر را گشته ­اند در اختیار اداره خوابگاه­ها قرار گرفته است که مطابق مقررات و مصوبه هیات رئیسه در ترم آینده به آنها خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

 

                        مدیریت امور دانشجویی

 

آخرین ویرایش۱۶ شهریور ۱۳۹۸

( ۲۷ )

نظر شما :