برای اولین بار در کشور،

تفاهم نامه "فرصت مطالعاتی اساتید" بین توزیع برق استان مرکزی و دانشگاه تفرش منعقد شد

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۵ کد : ۴۶۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۱۸
رئیس دانشگاه تفرش گفت: برای اولین بار در کشور تفاهم نامه فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در توزیع برق استان مرکزی با حضور مدیرکل دفتر تحقیقات و فناوری اطلاعات توانیر بین دانشگاه تفرش و شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی منعقد شد.
تفاهم نامه "فرصت مطالعاتی اساتید" بین توزیع برق استان مرکزی و دانشگاه تفرش منعقد شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: درراستای ابلاغ آیین نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت از سوی وزارت علوم، این تفاهم نامه با هدف تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه تفرش با جامعه و صنعت در همه حوزه‌های علمی و همچنین عملیاتی کردن یافته‌های اعضای هیات علمی و آشنایی آنها با نیازهای واقعی صنعت و جامعه،  با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی امضاء شد.

مدیرکل دفتر تحقیقات وفناوری اطلاعات توانیر نیز درجلسه انعقاد این تفاهم نامه گفت: فرصت های تحقیقاتی انجام شده علاو برحوزه برق باید در حوزه های مختلف علوم انسانی وعلوم اجتماعی نیز ایجاد شود.

دکتر"سیدمجتبی تقوائی" با اشاره به اهمیت پژوهش در شناخت و رفع مشکلات بیان کرد: با گسترش روزافزون علم، پژوهش نقش پررنگ تری را در رفع مشکلات و موانع پیدا کرده و بیان مسئله پروژه های تحقیقاتی باید به صورت کاربردی در راستای تلاش برای رفع مشکلات و مسائل موجود تعریف و انجام شود.

وی با بیان اینکه موضوع مدیریت دانش جزو مباحث قابل قبول و مطلوب در سازمانهاست که تحقق اهداف سازمانی را بدنبال دارد، افزود: نظام مدیریت دانش در شرکت توانیر استقرار یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه گفت: همکاری مشترک در انجام و هدایت طرح های پژوهشی و پروژه های تحقیقاتی، عارضه یابی و تعریف پروژه های تحقیقاتی در سطح شرکت، مدیریت تکنولوژی در شرکت و دانشگاه وبرگزاری سمینار ، دوره تخصصی و کارگاه آموزشی کوتاه مدت توسط استاد و حسب نیاز شرکت  از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

مهندس" محمد اله داد" انجام داوری اولیه و نهایی پروژه های تحقیقاتی، همکاری در بررسی پایان نامه های تحصیلی بویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، هدایت موثر پایان نامه های تحصیلات تکمیلی به سمت خلق پ‍ژوهش های کاربردی، بهینه سازی و توسعه آزمایشگاه های دو طرف و انتشار مقاله های علمی با نام مشترک شرکت و دانشگاه را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۳۹۸

( ۳ )

نظر شما :