همایش ملی قرآن و مسئله سبک زندگی در دانشگاه تفرش برگزار می گردد

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۸ کد : ۴۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۴

 

دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و مسئله سبک زندگی  از برگزاری این همایش در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری  به همت بسیج اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و  با همکاری کلیه واحدهای دانشگاه تفرش خبر داد.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این همایش گفت: همایش ملی قرآن و مسئله سبک زندگی در محورهای "رفتار فردی بر مبنای ایده های قرآنی"،"قرآن و سبک زندگی خانوادگی"، "سبک و شیوه ی زندگی اجتماعی در قرآن"، "سبک قرآنی در اقتصاد و بهره وری"، "سبک قرآنی در حکومت و سیاست دینی" و سایر زمینه های مشابه در محورهای فوق برگزار می گردد.

 

وی با بیان این که  تاکنون ۱۶۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است ادامه داد: هیات داوران و اعضا کمیته علمی از میان ۱۶۰ اثر ارسالی به این همایش، ۳۰ اثر را به عنوان مقاله برتر معرفی نموده اند  که این تعداد اثر برگزیده درقالب فصلنامه علمی و پژوهشی، کتابچه و پوستر به چاپ می رسد.

 

همایش ملی قرآن و مسئله سبک زندگی ۲۸ اردیبهشت به همت بسیج اساتید و نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش و با مشارکت دانشگاه های آزاد اسلامی واحد های ساوه،تفرش و آشتیان، بسیج اساتید استان مرکزی و انجمن معارف اسلامی ایران در دانشگاه تفرش برگزار می گردد.

 

 

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

نظر شما :