همایش سبک زندگی و ازدواج اسلامی – ایرانی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۸ کد : ۴۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۳

 

همزمان با فرا رسیدن روز فرهنگی دانشگاه تفرش، همایش سبک زندگی اسلامی – ایرانی  ویژه کارکنان و همایش  ازدواج اسلامی – ایرانی  ویژه دانشجویان  عصر روز دوشنبه هفتم اردیبهشت در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

یک کارشناس خانواده و استاد دانشگاه در این همایش گفت : یکی از ارکان و ابعاد زندگی اسلامی ،عمل به ارزشهای اخلاقی در زندگی است.

 

حجت الاسلام "حسین دهنوی" افزود: اگر زنان و مردان ما در زندگی زناشویی خود عامل به ارزشهای اخلاقی باشند زندگی آنان با خیر و خوشی ادامه می یابد.

 

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) در زندگی زناشویی خودعامل به ارزشهای اخلاقی بودند ادامه داد: صداقت، وفاداری، فداکاری و احترام از مهمترین ویژگی های و ارزشهای اخلاقی است که حضرت زهرا(س) و امام علی (ع) در زندگی زناشویی خود رعایت نمودند که این ویژگی ها باید در امر  زندگی زناشویی از سوی زنان و مردان  رعایت گردد.

 

 

بیان تفاوت های فرهنگی در امر ازدواج میان فرهنگ ایرانی واسلامی کشور با فرهنگ حاکم بر کشورهای غربی ، رعایت ضوابط برای برقراری ارتباط شرعی به قصد ازدواج از سوی جوانان و برگزاری پرسش و پاسخ پیرامون موضوع همایش از مهمترین محورهای ارائه شده در این همایش بود.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

( ۱ )

نظر شما :