با مشارکت دانشگاه تفرش؛

پنجمین کنفرانس بین المللی پل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۷ کد : ۴۷۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۷
رئیس دانشگاه تفرش از برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پل با حضور اساتید و متخصصان داخلی و خارجی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.
پنجمین کنفرانس بین المللی پل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

 دکتر "حمیدرضا صبا" در گفتگو با روابط عمومی گفت: پنجمین کنفرانس بین المللی پل با حضور متخصصان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلیس، استرالیا، مالزی، کانادا و فرانسه در 26 و 27 آذرماه برگزار می شود.

وی با بیان این که برای برگزاری این کنفرانس مشارکت بسیار خوبی از سوی ارگان ها و مراکز علمی و تحقیقاتی صورت گرفته است افزود: در برگزاری این کنفرانس دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تفرش و علم و صنعت مشارکت دارند. این درحالی است که برخی مراکز علمی در خارج از کشور از جمله دانشگاه استانبول و موسسه فدارسیون بین المللی بتن ( FIB) نیز در برگزاری این کنفرانس مشارکت کرده اند.

رئیس دانشگاه تفرش ادامه داد: هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی موضوعات پایش سلامت پل ها، ایده های خلاقانه از نظر استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین در طراحی و ساخت پل ها و آشنایی محققان و مهندسان با آخرین یافته های علمی در مهندسی پل است.

 دکتر صبا تصریح کرد: براساس زمانبندی صورت گرفته شرکت کنندگان تا 24 آبان ماه مهلت دارند اصل مقالات را ارائه کنند و از 10 آذرماه نیز ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر استادان دانشکده عمران دانشگاه تفرش در خصوص داوری مقالات کنفرانس  شرکت فعال داشته و در زمان اجرای کنفرانس نیز این دانشگاه در زمره برگزار کنندگان کنفرانس، حضور فعال داشته و کمیته های متعدد اجرایی نیز با مشارکت استادان این دانشگاه انجام می گردد.

 

/file/download/news/1576300918-b-sepehr-14-9-98.mp3

فایل صوتی مصاحبه رئیس دانشگاه تفرش با برنامه سپهر دانش صدا استان مرکزی

در خصوص برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پل

اینجا کلیک کنید

آخرین ویرایش۲۳ آذر ۱۳۹۸

( ۵ )

نظر شما :