با حضور معاونین آموزشی؛

نشست هم اندیشی معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه ۴ کشوردر دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۴۸۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۷۱
نشست هم اندیشی معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه چهار با حضور معاونان و مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشگاه تفرش روز چهارشنبه بیست و چهارم مهرماه به میزبانی دانشگاه تفرش برگزار شد.
نشست هم اندیشی معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه ۴ کشوردر دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن خیر مقدم به معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه چهار گفت: فعالیت در عرصه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اصلی ترین رکن فعالیت هر دانشگاه تلقی می گردد که آموزش و پرورش فارغ التحصیلان توانمند، متخصص و امیدوار به آینده برای تحویل دادن به جامعه مهمترین رسالت آنان می باشد.

دکتر "حمیدرضا صبا" با بیان این که ماهیت وجودی هر دانشگاه در گرو فعالیت های آموزشی است تصریح کرد:  نشست های هم اندیشی معاونین آموزشی در بردارنده نتایج با ارزش و مثبتی برای ترقی و پیشرفت حوزه های آموزشی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا همدان و دبیر معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه 4 کشور در این نشست گفت: معاونان آموزشی دانشگاه ها از نقش تاثیرگذار در تصمیمات کشوری و منطقه ای در موضاعات آموزشی بهره مند می باشند.

دکتر "حسن ساری خانی"  بررسی مشکلات ابطال مصوبات آموزشی توسط دیوان عدالت اداری، نحوه نظارت بر اجرای سرفصل دروس ،اخلاق آموزشی و اقدامات دانشگاه ها ،آیین نامه افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی، فرصت مطالعاتی در صنعت و چالش های آن در خصوص عدم حضور اعضای هیات علمی را از مهمترین رئوس مطرح شده در این نشست عنوان نمود.

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۴ مهر ۱۳۹۸

( ۲ )

نظر شما :