سخنرانی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش در تریبون نمازجمعه تفرش

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۳ کد : ۴۸۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۰۵
نمازجمعه تفرش به امامت حجت الاسلام والمسلمین میرزایی، امام‌جمعه شهرستان و با حضور میهمانانی چون فرمانده سپاه شهرستان و مسئول خدمات‌رسانی حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.
سخنرانی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش در  تریبون نمازجمعه تفرش


 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و به نقل ازانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش، پس از ایراد خطبه‌های اول و دوم و برپایی نماز، تربیون  نمازجمعه میزبان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش، محمد قاسمی بود.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش با اشاره به عظمت روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و درهم‌شکستن هیمنه پوشالی غرب و اهداف پلیدشان توسط دانشجویان، این روز را نماد مبارزه با استکبار نامیده و به تبیین خط فکری مقاومت پرداختند.

قاسمی با اشاره به الگو پذیری جمهوری اسلامی ایران از سید و سالار شهیدان به بیان قاطعیت در برخورد با دشمنان پرداخته و اوج اقتدار منطقه‌ای ایران را افتخارآمیز دانست.


وی در بخشی دیگر خطاب به مسئولان در مقابل عمروعاص‌های زمانه هشدار داد و FATF را جام زهری دیگر نامید و با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای جریان غیرمعتقد به استکبار ستیزی را از ساده لوحی واعتماد دوباره به امریکا و غرب نهی کرد.


وی در پایان با بهره‌گیری از توصیه‌های رهبر عظیم الشأنمان نسبت به دانشجویان، آنها را در خط مقدم این مبارزه بزرگ قلمداد کرده و از آنها خواست که به شکست همه‌جانبه آمریکا و هم‌ پیمانانش در مقابل مقاومت فعال جمهوری اسلامی امیدوار باشند.

آخرین ویرایش۱۸ آبان ۱۳۹۸

( ۳ )

نظر شما :