برگزاری کمیته حجاب و عفاف دانشگاه

۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۵ کد : ۴۸۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۳
کمیته حجاب و عفاف دانشگاه در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آبان ماه با حضور مسئولین دانشگاه ، اعضای کمیته و دانشجویان و با دعوت از استاد دانشگاه ،روانشناس و پژوهشگر حوزه خانواده آقای دکتر سعید عزیزی در اتاق جلسات کاریابی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از  خبرنگار فرهنگی دانشگاه تفرش، کمیته حجاب و عفاف دانشگاه در روز یک شنبه مورخ 19 آبان ماه با حضور مسئولین دانشگاه ، اعضای کمیته و دانشجویان و با دعوت از استاد دانشگاه ،روانشناس و پژوهشگر حوزه خانواده آقای دکتر سعید عزیزی در اتاق جلسات کاریابی برگزار شد.

دکترعزیزی در این جلسه محوریت موضوع حجاب را در سه دیدگاه اعتقادی،اجتماعیو سیاسی بیان نمودوگفت:گاهی حجاب را از منظر روانشناسی که فرد محور است مطرح می کنند و این اشتباه است و می بایست از دیدگاه جامعه شناسی به آن پرداخت.

وی افزود: دین بر سه پایه اخلاقیات ،باورها و احکام استوار است و ترتیب آن بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حجاب بیشتر زنانه برخورد شده است گفت:در ترویج حجاب و عفاف می بایست نخست ترویج حیا و عفت ورزی صورت پذیرد ؛سپس به مباحث عرفی و جامعه شناسی پرداخت.

روانشناس و پژوهشگر حوزه خانواده در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی اظهار داشت:وظیفه اقشار مذهبی و ارزشی در گام اول اخلاق مداری و جذب حداکثری است و گام دوم تقویت باورها می باشد .

این جلسه همراه با پرسش و پاسخ و با استقبال دانشجویان مواجه شد و در ادامه در مورد موضوعاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آخرین ویرایش۲۱ آبان ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :