جشن عصر همدلی در دانشگاه تفرش برگزار گردید

۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰ کد : ۴۸۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۸
جشن عصر همدلی به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته وحدت شامگاه روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و کانون مهدویت و با حضور بسیار پرشور دانشجویان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
جشن عصر همدلی در دانشگاه تفرش برگزار گردید

 

به گزارش روابط عمومی و به نقل از خبرنگار فرهنگی دانشگاه، در این مراسم دکنر سعید عزیزی استاد دانشگاه ،روانشناس و پژوهشگر حوزه خانواده در خصوص مهدویت و ویژگی های جوان منتظر به ارائه بیانات دلنشین پرداختند.

وی ضمن بیان ویژگی های یاران منتظر امام عصر افزود:" از خداوند نخواهید امام زمان (عج) را ببینید بلکه از خدای متعال بخواهید تا صاحب الزمان شما را ببیند".

تقدیر از رتبه اول ترتیل در جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان ،اهدای جوایز به برندگان مسابقه سه شنبه های مهدوی ،حضور خدام مسجد مقدس جمکران و بیان کرامات حضرت مهدی(عج) به همراه تقدیر از ایشان ،پخش کلیپ و اجرای برنامه های شاد از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

لازم به ذکر است کارگاه سبک زندگی قرآنی با محوریت تربیت فرزند با حضور دکتر سعید عزیزی استاد دانشگاه روانشناس و پژوهشگر حوزه خانواده ، ویژه عموم خانواده ها، به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با مشارکت دستگاه های فرهنگی شهرستان و با حضور حداکثری خانواده ها در دارالقرآن شهرستان تفرش برگزار شد .  

آخرین ویرایش۲۱ آبان ۱۳۹۸

( ۲ )

نظر شما :