رشد متوسط ۱۱درصدی پذیرفته شدگان دانشگاه تفرش در آزمون های کارشناسی ارشد ۹۳

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۶ کد : ۴۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۴

 

معاون آموزشی و تحصیلات  تکمیلی  دانشگاه تفرش خبر داد:

 

رشد متوسط ۱۱درصدی پذیرفته شدگان دانشگاه تفرش در آزمون های کارشناسی ارشد۹۳

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش از رشد متوسط ۱۱ درصدی پذیرفته شدگان دانشگاه تفرش در آزمون های کارشناسی ارشد سال ۹۳نسبت به سال گذشته خبر داد.

 

دکتر "مهدی جعفری پناه" با اشاره به اینکه ۲۴۲  نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ در دانشگاههای دولتی کشور  پذیرفته شده اند افزود:درصد متوسط پذیرفته شدگان این دانشگاه در آزمون های کارشناسی ارشد سال۹۳، ۳۶/۲۳درصد می باشد که این آمار بالاتر از آمار پذیرفته شدگان برخی از دانشگاههای مطرح کشور  است.

 

وی افزود: افزایش درصد متوسط پذیرفته شدگان این دانشگاه در آزمون های کارشناسی ارشد سال۹۳ نسبت به سال گذشته در سایه توجه به وضعیت کیفیت آموزشی و گذار از  توسعه کمی به توسعه و ارتقاء کیفی محقق شده است.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: هم اکنون این دانشگاه بر اساس گزارش آماری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ که به تازگی از سوی سازمان سنجش انتشار یافته است در بین بیش از هزار و ۳۰۰  موسسه آموزشی دارای رتبه ۲۲ و بالاتر از دانشگاه های مطرح از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه تبریز ، دانشگاه شیراز،دانشگاه اصفهان و دانشگاه های خوارزمی و علم و صنعت تهران می باشد.در سال ۹۲ رتبه دانشگاه تفرش ۴۰ بوده است.

 

دکتر "مهدی جعفری پناه" ادامه داد: وضعیت  قبولی فارغ التحصیلان دانشگاه تفرش در آزمون دکتری سال ۹۳ نیز بسیار موفقیت آمیز بوده است که این نشان از این حقیقت دارد که موفقیت دانشجویان این دانشگاه بیش از حد انتظار می باشد.

 

 

جدول مقایسه تعداد شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان و درصد قبولی برخی دانشگاههای کشور در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳

 

مقایسه تعداد شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان و درصدقبولی دانشگاه تفرش در آزمون های سراسری کارشناسی ارشد در کل آزمون

 

 

آخرین ویرایش۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

نظر شما :