درخشش دانشجویان دانشگاه تفـرش در سومین کنگره پیشگامان پیشرفت

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۰:۳۶ کد : ۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۵
کنگره پیشگامان پیشرفت با هدف حل مشکلات و حرکت جامعه به سمت تحول و دستیابی به اهداف مطلوب جامعه از بهار 91 شروع به فعالیت کرده است که سومین دوره آن در تار یخ 5/2/91 برگزار شد. از میان این 900 اثر ارسالی 83 اثر برای ارائه شفاهی برگزیده شدند که دو مقاله از دانشگاه تفرش جزء مقالات برگزیده بود.پس از ارائه شفاهی 16 مقاله از دیدگاه داوران و مخاطبان به عنوان برگزیده شناخته شد که در این میان دانشگاه تفرش با کسب 3 مقام در رده دانشگاه های برتر ایران قرار گرفت و خوش درخشید. مقاله برگزیده از دیدگاه داوران و مخاطبان توسط آقایان محمد بابایی و محمدجواد کمالی آشتیانی با عنوان" نقش صنعت چاپ و نشر و کتاب خوانی در پیشرفت کشور" و مقاله برگزیده از دیدگاه مخاطبان توسط خانم ها مهناز رجبی،مریم آذرنیک و ارغوان خدابنده با عنوان" کاهش وابستگی به نفت در اقتصاد ایران" نگاشته شده است.

کنگره پیشگامان پیشرفت با هدف حل مشکلات و حرکت جامعه به سمت تحول و دستیابی به اهداف مطلوب جامعه از بهار 91 شروع به فعالیت کرده است که سومین دوره آن در تار یخ 5/2/91 برگزار شد.

از میان این 900 اثر ارسالی 83 اثر برای ارائه شفاهی برگزیده شدند که دو مقاله از دانشگاه تفرش جزء مقالات برگزیده بود.پس از ارائه شفاهی 16 مقاله از دیدگاه داوران و مخاطبان به عنوان  برگزیده شناخته شد که در این میان دانشگاه تفرش با کسب 3 مقام در رده دانشگاه های برتر ایران قرار گرفت و خوش درخشید.

مقاله برگزیده از دیدگاه داوران و مخاطبان توسط آقایان محمد بابایی و محمدجواد کمالی آشتیانی با عنوان" نقش صنعت چاپ و نشر و کتاب خوانی در پیشرفت کشور" و مقاله برگزیده از دیدگاه مخاطبان توسط خانم ها مهناز رجبی،مریم آذرنیک و ارغوان خدابنده با عنوان" کاهش وابستگی به نفت در اقتصاد ایران" نگاشته شده است.

 

آخرین ویرایش۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲

نظر شما :