اطلاعیه۲ ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت ارشد

۰۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۸ کد : ۴۹۰۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۵۲۹

 

 

قابل توجه پذیرفتهشدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری کارشناسیارشد سال 98

ضمن تبریک به مناسبت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری کارشناسی‌ارشد سال 98 به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌شدگان از روز یکشنبه مورخ 98/9/24لغایت روز  سه شنبه مورخ  98/9/26 از ساعت 8:30 الی 14 در اداره تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان فنی و مهندسی دانشگاه تفرش طبق جدول زمان‌بندی ذیل برگزار خواهد شد.

 

حروف ابتدای نام خانوادگی

تاریخ مراجعه جهت ثبت‌نام

الف - خ

یکشنبه 98/9/24

ر- ع

دوشنبه 98/9/25

ف-ه

سه‌شنبه 98/9/26

 

نکات قابل توجه درخصوص ثبتنام:

  1. حضور شخص پذیرفته‌شده جهت ثبت‌نام الزامی است.
  2. در صورت هرگونه نقص در مدارک ارائه شده، این دانشگاه از ثبت‌نام معذور می‌باشد.
  3. پذیرفه‌شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 98/06/31فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ 98/06/31 فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل می‌آید.
  4. دانشجویان سال آخر و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 86/6/31 به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، درصورتیکه معدل مدرک کارشناسی آنها کمتر از 12 بوده است حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را نداشته‌اند.
  5. طبق دستور‌العمل سازمان نظام وظیفه عمومی تمامی پذیرفته‌شدگان مرد می‌بایست برای انجام مراحل مربوط به وضعیت نظام وظیفه به دفتر پلیس +10 معرفی شوند لذا ضروری است حتی‌الامکان در ساعات اولیه ثبت‌نام در دانشگاه تفرش حضور داشته باشند. 

مدارک ثبتنام:

  1. اصل شناسنامه و چهار برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.
  2. اصل کارت ملی و چهار برگ فتوکپی آن.
  3. 10 قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.
  4. مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند و دو برگ فتوکپی از آن. (اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی)
  5. حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت و یا اجازه کتبی از سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل.
  6. اصل موافقت‌نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ‌التحصیلان رشته دبیری از ادره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش جهت ثبت‌نام.  
  7. اصل مدرک کاردانی و یا کپی برابر اصل مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد، و دو برگ فتوکپی از آن )برای کسانیکه  با مدرک کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده‌اند(.
  8. اصل مدرک کارشناسی و یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد و سه برگ فتوکپی آن.

*توجه: آن دسته از دانشجویانی که اصل مدارک آنان در محل قبولی مهرماه می باشد لازم است فتوکپی مدارک مذکور را حتماً همراه داشته باشند.

 

  1. فرم‌های ثبت‌نام:

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه، فرم‌های اعلام شده ذیل را چاپ و بصورت کامل و خوانا تکمیل و در صورت نیاز عکسدار نموده و به همراه مدارک فوق در روز ثبت‌نام به همراه داشته باشند. شماره‌های دانشجویی در روز ثبت‌نام اعلام می‌گردند.

 

* فرم شماره (1): فرم تأیید فارغ‌التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی برای دانشجویانی که از سهمیه رتبه اول برای پذیرش استفاده نموده‌اند.

* فرم شماره (2): فرم معدل، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی خود نمی‌‌باشند. فرم‌های معدل ارائه شده باید بصورت کامل و دقیق دارای تاریخ، شماره و مهر دانشگاه مربوطه باشند.

*فرم شماره (3): فرم تعهد فراغت از تحصیل، برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1398/6/31فارغ‌التحصیل می‌شوند).

* فرم‌های شماره (4)، (5)، (6)، (7)، (1-8)، (2-8) و (9): برای همه دانشجویان. 

* فرم شماره (10): فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1397/11/30) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند. ارائه این فرم در خصوص کسانیکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بوده و در حین ثبت‌نام امکان ارائه مدرک کارشناسی‌ خود را دارند نیز الزامی است زیرا بررسی معدل در خصوص این افراد به استناد معدل تا 1397/11/30 صورت خواهد گرفت. فرم‌های معدل ارائه شده باید بصورت کامل و دقیق دارای تاریخ، شماره و مهر دانشگاه مربوطه باشند و در متن آن بصورت شفاف به معدل 1397/11/30 اشاره گردد.

فرمهای ثبتنام

 

فرم شماره (1)

فرم شماره (2)

فرم شماره (3)

فرم شماره (4)

فرم شماره (5)

فرم شماره (6)

فرم شماره (7)

فرم شماره (8-1 , 8-2)

فرم شماره (9)

فرم شماره (10)

 

*توجه: داوطلبینی که دارای محل قبولی قبلی میباشند، باید بعد از ثبتنام و دریافت نامه از دانشگاه تفرش به دانشگاه قبلی خود مراجعه و تسویه حساب نمایند تا مدارک ثبتنامی آنها از دانشگاه قبلی ارسال گردد. تاریخ شروع کلاسهای پذیرفتهشدگان مرحله تکمیل ظرفیت، بهمن ماه سال جاری میباشد.

 

* ضمناً به اطلاع می‌رساند ضروری است کلیه دانشجویان با مراجعه به  لینک آدرس ذیل نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان اقدام نمایند و برگه چاپ‌شده اطلاعات ثبت‌شده را به اداره بهداشت دانشگاه تحویل نمایند. انتخاب واحد ترم دانشجو منوط به ارائه فرم تکمیل شده می‌باشد.

 

http://portal.saorg.ir/mentalhealth

 

 

اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه

آخرین ویرایش۱۰ آذر ۱۳۹۸

( ۳ )

نظر شما :