پیام رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت روز دانشجو

۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸ کد : ۴۹۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۲۸
رئیس دانشگاه تفرش در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان محترم تبریک گفت.
پیام رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت روز دانشجو

 

 

 

به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر حمیدرضا صبا به شرح زیر است:

 

16 آذر برای جامعه دانشگاهی ایران ، یادآور آغازی پرشکوه و مقتدرانه از حضور هوشمندانه و اثر بخش دانشگاهیان در رویدادهای حماسی و ماندگار کشور است.


در این روز تلاش استبدادستیزی دانشجویان به ویژه سه دانشجوی مبارز مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا که خون خود را در این راه نثار کردند، نقطه عطفی برای آگاهی بخشی مردم ایران و آغاز مبارزه با استبداد و پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی گردید.


بی شک دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان پرچمداران بیداری و نماد آگاهی همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس از انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته تا هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در سنگر بازسازی، پیشرفت و آبادانی در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، این روز را به تمامی دانشجویان کشور بخصوص دانشجویان گرامی دانشگاه تفرش و فرهیختگان جامعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.  


 امید است که با فراگیری علم، دانش، اخلاق و بصیرت سیاسی در سایه منویات مقام معظم رهبری" مد ظله العالی" در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

 

 

حمیدرضا صبا

رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۳۹۸

( ۴ )

نظر شما :