برگزاری آیین دانش آموختگی دانشگاه تفرش

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۳ کد : ۴۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۲۴

 

جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه تفرش روز چهارشنبه با حضور  رئیس،معاونین، مدیران ،کارکنان و دانشجویان در  سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر  این دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

رییس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: آیین فارغ التحصیلی  جشن به پایان رساندن یک مقطع از تحصیلات عالیه و موفقیت در سپری نمودن دوران تلاش چندین ساله برای کسب علم و دانش است.

 

دکتر "محمد قاسم سحاب" با بیان این که دانشگاه تفرش تاکنون چهار هزارو 200 فارغ التحصیل را به جامعه متخصصین کشور تقدیم نموده است افزود: این فارغ التحصیلان به عنوان سفیر دانشگاه تفرش برای این دانشگاه در آزمون  های کارشناسی ارشد و دکتری اعتبار آفریده اند.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: 242  نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در دانشگاههای دولتی کشور  پذیرفته شده اند  که درصد متوسط پذیرفته شدگان این دانشگاه در آزمون های کارشناسی ارشد سال93، 36/23درصد می باشد که این آمار بالاتر از آمار پذیرفته شدگان برخی از دانشگاههای مطرح کشوراست.

 

دکتر "مهدی جعفری پناه"افزود: هم اکنون این دانشگاه بر اساس گزارش آماری آزمون کارشناسی ارشد سال 93 که به تازگی از سوی سازمان سنجش انتشار یافته است در بین بیش از هزار و 300  موسسه آموزشی دارای رتبه 22 و بالاتر از دانشگاه های مطرح از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه تبریز ، دانشگاه شیراز،دانشگاه اصفهان و دانشگاه های خوارزمی و علم و صنعت تهران می باشد.

 

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاه تفرش در آزمون دکتری سال93  نیز  موفق به کسب رتبه 20 در بین بیش از 380 موسسه آموزشی شده اند که این نشان از این حقیقت دارد که موفقیت دانشجویان این دانشگاه بیش از حد انتظار می باشد.

 

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: علم هدیه و عنایت الهی است از جانب خداوند متعال روزی انسان می گردد.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" افزود:خداوند می فرماید این علمی که به شما عطا می کنیم اندک و کم است لذا ما نباید هیچ زمانی خود را فارغ التحصیل بدانیم ، بلکه همیشه در کسب علم و دانش بکوشیم.

در این مراسم از 100دانش آموخته دانشگاه تفرش با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

( ۱ )

نظر شما :