آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه برگزار گردید

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۵ کد : ۴۹۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۹۸
 با حضور رئیس و معاونین دانشگاه تفرش آقای حمید رضایی به عنوان سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه تفرش معرفی شد.
آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه برگزار گردید

 

 

 

به گزارش روابط عمومی  رئیس دانشگاه تفرش در این آیین با اشاره به اینکه جایگاه مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه جزء مسئولیت های سنگین و طاقت فرساست گفت: بخش اداری دانشگاه، مرکز ثقل سیستم است و قانون مداری در این بخش در راس همه امور قرار دارد .

دکتر حمیدرضا صبا با تشکر از زحمات صادقانه همه کارکنان دانشگاه اظهار امیدواری کرد در سایه همدلی بتوانیم  به وظایف خود عمل نموده و مقدمات رشد و توسعه دانشگاه را فراهم نماییم.

حجت الاسلام قربانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین خدمتگزاری صادقانه ،برخود کریمانه با کارکنان و طی نمودن روال قانونی امور را انتظار مجموعه دانشگاه تفرش از سرپرست امور اداری دانشگاه عنوان نمود.

معاون اداری و مالی دانشگاه تفرش نیز ضمن تشکر از خدمات مهندس کریمی در دوران تصدی اموراداری نیز در این آیین توفیق خدمت را موهبت الهی عنوان نمود و تصریح کرد: اگر در طول خدمت درست عمل گردد نتایج  و ثمرات آن در طول زندگی افراد ساری و جاری می گردد.

دکتر "نبی ا... چگینی"تصریح کرد: اگر بر اساس قانون درست عمل  نماییم می توانیم به اهداف تعریف شده برای دانشگاه دستیابی نموده و با تلاش کارکنان و جامعه دانشگاهی مقدمات رشد و توسعه دانشگاه را فراهم نماییم.

  در این آیین که با حضور رئیس دانشگاه، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش،معاونین و مدیران در سالن گردهمایی کاریابی دانشگاه برگزار گردید آقای حمید رضایی به عنوان سرپرست مدیریت امور اداری منصوب و از زحمات مهندس محمد صادق کریمی مدیر سابق امور اداری با اهدا لوح تقدیر تشکر و تجلیل گردید.

 

آخرین ویرایش۲۴ آذر ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :