پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه تفرش در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۸ کد : ۵۰۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۹
در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هیات رئیسه دانشگاه تفرش در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام به شرح ذیل است:

" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا


شهادت سردار سرافراز اسلام و ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی و جمعی از مجاهدان، به دست دولت جنایتکار و تروریست آمریکا را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و همه ملت های مسلمان تبریک و تسلیت عرض می‌ نمایم.


حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، که با اخلاص و مجاهدت  شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست.

بی تردید شهادت سردار سلیمانی و ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد و آغاز حرکتی خواهد بود  که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و علمی و فناوری را بسیار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر  خواهد برد.

هیات رییسه و جامعه دانشگاهی دانشگاه تفرش با اندوه فراوان ضمن عرض تعزّیت از خدای متعال علو درجات را برای روح امام راحل و همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی و محور مقاومت  مسئلت می نماید.

هیات رئیسه دانشگاه تفرش

 

آخرین ویرایش۱۳ دی ۱۳۹۸

( ۳ )

نظر شما :