امام جمعه شهرستان تفرش: شهادت سردار سلیمانی نشانه ضعف و ترس دشمنان است

۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۸ کد : ۵۰۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۵۳
امام جمعه شهرستان تفرش با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: این اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا نشان از ضعف و ترس دشمنان از جبهه مقاومت دارد.
امام جمعه شهرستان تفرش: شهادت سردار سلیمانی نشانه ضعف و ترس دشمنان است

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام میرزایی روز شنبه در تجمع ضد امریکایی دانشگاهیان دانشگاه تفرش در اعتراض به عملیات تروریستی آمریکا در شهادت مجاهد نستوه سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش افزود: امریکا شبانه و بزدلانه سردار را به شهادت رساند که این اقدام برای ابرقدرتی مانند امریکا افتخار نیست و نشان از ضعف و ترس امریکا از مقاومت و استواری سردار حاج قاسم سلیمانی دارد.

وی ادامه داد: اما شهادت برای سردار افتخار است چون به جهانیان ثابت نمود که امریکا که تا دیروز نتوانست در مقابل سردار سلیمانی و جبهه مقاومت بایستد شبانه و بزدلانه آنان را مورد هدف قرار داد.

امام جمعه شهرستان تفرش تصریح کرد: حکمت شهادت سردار سلیمانی در این بود که به همگان ثابت نماید سردار سلیمانی ها معتقدند مجاهدت به اندازه کافی برای رسیدن به هدف کفایت نمی کند و برای رسیدن به هدف باید مانند امام حسین (ع) خونشان بر زمین ریزد تا سرنوشت عالمی را تغییر بدهند.

حجت الاسلام میرزایی با بیان این که راه رسیدن به هدف متعالی این است که یک جریان را به هدف برساند اظهار داشت: شهادت در سرزمین عراق آرزوی قلبی شهید حاج قاسم سلیمانی بود زیرا ایشان معتقد بودند با شهادت به هدف خود نزدیکتر می شوند همانطور که امام حسین (ع) با شهادت و نثار خون خود به هدف خود نزدیکتر گردید.

وی افزود: انجام امور برای رضایت خداوند رمز ماندگاری و جاودانگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قلوب جامعه بزرگ اسلامی است که سردار سلیمانی با شهادت خود ماحصل عمری مجاهدت صادقانه خود را دریافت نمود .

امام جمعه شهرستان تفرش شهادت سردار سلیمانی را تکرار تاریخ شهادت مالک اشتر و نگرانی و تاثر حضرت امیرالمؤمنین (ع) از این فقدان  عنوان کرد و گفت: سردار سپهبد قاسم‌ سلیمانی به حق مالک اشتر زمان و نماد مقاومت، ایثار و جانفشانی مخلصانه در مسیر حقانیت و دفاع از عدالت بود.

در تجمع ضد امریکایی  دانشگاهیان دانشگاه تفرش در اعتراض به عملیات تروریستی آمریکا در شهادت مجاهد نستوه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای گرانقدر همراه ایشان امام جمعه شهرستان تفرش، رییس دانشگاه تفرش، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، مسئولین محلی شهرستان،کارکنان،دانشجویان و اساتید دانشگاه تفرش حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۸ دی ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :