۱۶۰ دانش آموخته دانشگاه تفرش در دوره کارشناسی ارشد سال ۹۸پذیرفته شدند

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۰ کد : ۵۰۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۰۵
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: ۱۶۰ دانشجوی دانش آموخته دانشگاه تفرش در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.
۱۶۰ دانش آموخته دانشگاه تفرش در دوره کارشناسی ارشد سال ۹۸پذیرفته شدند

دکتر اسماعیل نظری در گفتگو با روابط عمومی تعداد فارغ التحصیلان کارشناسی در سال 97 را 260 دانشجو عنوان کرد و افزود: از این آمار 160 نفر این دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند.

وی خاطر نشان کرد: از این آمار 146 نفر  از قبول شدگان در دانشگاه های دولتی و بقیه در مؤسسات غیرانتفاعی و دانشگاه های پیام نور پذیرفته شده اند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: درصد متوسط پذیرفته شدگان این دانشگاه در آزمون های کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی سال جاری بیش از 60 درصد است.

 وی افزود: از مجموع این تعداد بیش 140نفر از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه تفرش در دانشگاههای معتبر تهران نظیر صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران، علم وصنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی، شهید بهشتی و تربیت مدرس پذیرفته شده اند.

دکتر نظری ادامه داد: وضعیت  قبولی فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش در آزمون های دکتری سال۹8نیز بسیار موفقیت‌آمیز بوده است که این نشان از این حقیقت دارد که موفقیت دانشجویان این دانشگاه بیش‌ازحد انتظار می‌باشد.

آخرین ویرایش۲۲ دی ۱۳۹۸

( ۷ )

نظر شما :