همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

مراسم میثاق با شهدا در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش برگزار گردید

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۰ کد : ۵۰۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۶۵
همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر مراسم میثاق با شهدا با حضور امام جمعه شهرستان تفرش، رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، کارکنان و دانشجویان روز شنبه در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش برگزار گردید.
مراسم میثاق با شهدا در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم  در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن یوم ا... دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر زمان بازنگری در آرمانها و ارزش های انقلاب است که بدانیم چه می‌ کنیم و به کجا باید برسیم.

سردار "اسدالله گنجعلی" با بیان این که انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است افزود: امام امت این انقلاب را بنیان گذاری و رهبری کرد که کمترین ثمره این ایام ا.. باشکوه و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، گشودن فصلی جدید در تاریخ معاصر است.

وی در ادامه عنوان کرد: تا کنون جنگ های مختلفی علیه نظام ما به راه افتاده و مثلث زر و زور وتزویر هرچه در توان داشتند برای نابودی انقلاب گذاشتند ولی نظامی که متصل به اهل بیت(ع) است وارد چهل و یکمین سال پیروزی خود می‌ شود.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم  با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: بند بند این بیانیه دارای نکات مهم و حساسی است و رهنمودهای درخشانی به ما می‌ دهد، دشمنان به ویژه آمریکا کل منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده اند اما جبهه مقاومت به مدد خدا و یاری ائمه اطهار(ع) تصمیم به مقاومت در برابر این دشمنان گرفت.

سردار گنجعلی با اشاره به خصوصیات بی نظیر فرمانده شجاع، شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت افزود: حاج قاسم سلیمانی هرگز نترسید و در طول این چهل سال هرگز لباس رزم را از تن بیرون نیاورد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در راه خدا از هیچ چیز پروا نداشت او  سرباز ولایت بود و با شهادتش اراده جدیدی برای مبارزه با آمریکا در کل منطقه شکل گرفت.

وی ادامه داد : نابودی داعش، امنیت پایدار، و پایان سیطره امریکا و اسرائیل در منطقه به برکت خون حاج قاسم سلیمانی ایجاد گردیده است و نقطه پیروزی جمهوری اسلامی در منطقه است و ما باید ضمن حفظ مرزبندی با دشمان ونهراسیدن از قدرت پوشالی آنان عملیات روانی و توطئه های آنان را نقش بر آب نماییم.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم تصریح کرد:  ملت ایران نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام از جمله امریکا را خنثی می نمایند.

در پایان این مراسم که به همت کمیته دانشگاهیان و بانوان دهه فجر برگزار گردید قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش گلباران و عطر افشانی گردید.

 

 

آخرین ویرایش۱۹ بهمن ۱۳۹۸

نظر شما :